Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-03 06:55
Beste Tweakers,

Ik heb bij het schoonmaken van mijn pc per ongeluk de bios gereset. Ik weet helaas de instellingen niet meer :S Heb er toen heel lang overgedaan om dit alles voor elkaar te krijgen dus baal ontzettend!

Ik had mijn pc stabiel op 3010 mhz, het geheugen staat dan als het goed is op 860Mhz. Dit op een Asus commando met een E6300 en 4 x 1gb Geil geheugen van 4-4-4-12. Maar die had ik geloof ik naar 5-5-5-18 moeten doen.

Nu was mijn vraag of iemand ook toevallig deze setup heeft, of een soort gelijke setup en dat ik daar de instellingen van over kan nemen. Het liefst wel met de Asus Commando, dan komen de bioses overeen.

Ik hoor graag van jullie,
groetjes,

Simon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maar als je hem nu instelt op die 3010MHz met memspeed van 860MHz en de timings op 5-5-5-18 op het geheugen, werkt het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-03 06:55
Ik zet hem nu eerst wat lager want hij valt de hele tijd uit nu :S:S
Heb nu alles op standard, alleen memory remapping enabled voor de 4gb en raid aangepast en dan kom ik in windows.

EDIT:
Ga hem langzaam weer proberen op te schroeven maar er zijn zoveeel opties bij al die tabs, en voordat ik met de snelheid wilde gaan spelen wilde ik eerst even weten of die op enables en disabled moeten enzo.

[ Voor 82% gewijzigd door Redbaard op 15-11-2010 16:10 ]