Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje:

Ik ben momenteel in het bezit van een Nokia 3109 maar ga overstappen naar een Samsung 2370. De contacten die ik via PC Suite op mijn pc bewaar zijn die gemakkelijk om te zetten naar de Samsung?

Één voor één omzetten met bluetooth kan natuurlijk ook maar het zijn er zo'n 600...

Alvast bedankt!

Verwijderd

Kopieren naar je SIM en van daaruit kopieren naar je nieuwe telefoon? Als het er teveel zijn gewoon in batches doen op die manier?

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:19
Kan je met je Nokia niet synchen naar Outlook en daarna Outlook naar je Samsung synchen?

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:06

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik zou de nokia laten sychroniseren met outlook en dan de samsung weer laten synchroniseren met outlook.
Als je alles via de sim over gaat zetten raak je veel gegevens "kwijt" De sim kan volgens mij maximaal 1 nummer per contact e.d. gebruiken.

• nzxtquad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:04
Kun je niet exporteren naar een CSV file ? en deze daarna weer importeren naar je Samsung ?

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-11 23:14
Bovenstaande oplossingen zijn idd de beste oplossingen. Alternatief is een programmaatje kopen en downloaden. Google maar. Zelf vertrouw ik dat niet en doe het gewoon via outlooksync of simkaart.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Ik ga het via outlook doen, lijkt me het snelste.
Pagina: 1