Onlinekijkers blijven 'traditionele' televisie trouw

Pagina: 1
Acties:

• koelpasta
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik weet niet zeker of dit een nieuw topic moet zijn of dat het bij de spel- en tikfouten thuishoort magoed.

Dit is geen Nederlandse zin:
"84% van de Amerikaanse consumenten die regelmatig tv-shows en films vanaf het internet downloaden of streamen, is minstens evenveel naar traditionele tv blijven kijken."

:'( ;)

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:17
Huh, hoezo is dat geen Nederlandse zin... Ik moest 'm drie keer lezen voordat ik echt zag wat er staat, maar geen Nederlands?

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-02 13:45
Klopt gewoon hoor.

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 16:12

Jan Laros

Aerschtuner

Die zin klopt gewoon, maar ik zal voor de zekerheid een ER op dit topic afsturen om te kijken of hij het netter wil maken :).

• koelpasta
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Het wordt mischien duidelijker als je het onderwerp ("84% van de Amerikaanse consumenten die regelmatig tv-shows en films vanaf het internet downloaden of streamen") inkort tot bijvoorbeeld "84% van de Amerikaanse consumenten".

Dan staat er: "84% van de Amerikaanse consumenten, is minstens evenveel naar traditionele tv blijven kijken."
:Y)

• Delpozo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:57
De zin van koelpasta is echter niet waar. Het gaat alleen om 84% van de Amerikaanse consumenten die (enzovoort). Wat dacht je van deze oplossing: 'Tv-shows en films vanaf het internet downloaden of streamen leidt niet tot minder kijken naar traditionele tv. Dit geldt althans voor 84% van de Amerikanen die dit regelmatig doen'?
Pagina: 1