Dell studio 15 gaat plots uit, fan draait ook niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roylee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-07 20:03
zoals de titel al zegt, mijn dell laptop gaat uit. heb nu opgemerkt dat mijn fan kapot is. bij het opstarte gaat de fan altijd aan maar dat gebeurd nu dus niet meer. met de diagnostic test stopt hij halverwege bij de processor test omdat hij te warm word, hij komt wel door de hardware test heen maar weet niet of de fan daar ook onder valt. hij valt nog binnen de garantie. moet ik dell gewoon bellen?????
alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
gewoon dell bellen, fan zal wel stuk zijn die zal moeten worden vervangen.

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:40
Inderdaad, gewoon Dell bellen :)

Dit kan niks anders dan een temperatuurprobleem zijn.

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:28
Gewoon bellen ik had precies hetzelfde probleem vorige week, even aan de telefoon gezeten met ze en toen is er paar dagen later een monteur langsgeweest, die heeft moederbord, processor en de koelingunit vervangen en nu blijft alles weer goed koel en valt die ook niet meer uit :)

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roylee
heb jij ook een studio dan? ik ben particulier en volgens mij wordt hij dan toch opgestuurd naar dell? ik heb de standaard garantie dus k denk niet dat een monteur mij zal bezoeken. dat is toch alleen bij de XPS systemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roylee
t is opgelost hoor, ik heb met koude start aangezet terwijl ik aan het bellen was met tech support van dell voor een bios update. ineens uit het niets begint de fan te blazen :D raar maar waar. dus daarna alsnog die bios update gedaan en nu is het weer goed, alleen ga ik vanavond nog even mijn fan en heatsink door spuiten met compressor, zat helemaal vol met stof.
deze kan dus dicht :) bedankt voor de replies.
Pagina: 1