Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyparty
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-07 11:39
Hoi,

Ik heb dit probleem eigenlijk al sinds ik Windows Vista heb geïnstalleerd, maar toen dacht ik 'laat maar'. Maar nu ben ik wel geïnteresseerd in wat er aan de hand is.

Toen ik een upgrade maakte van XP naar Vista werd er map gemaakt genaamd Windows.xp. Daar staat nu een map in die niet te verwijderen is. Ik krijg de melding:

[i]This is no longer located in C:\Windows.xp\Documents and Settings\All Users\Administrator\Application Data\fg[/i]

In cmd kan ik de map een andere naam geven, maar als ik 'del fg' intiep doet hij niks.

Als ik de map en contents van 'alleen lezen' probeer te halen, krijg ik een foutmelding dat het niet toepasbaar is op een raar bestand. (Niet te zien in de map, ook niet als ik verborgen bestanden laat zien.)
Het programma MoveOnBoot ziet de bestanden wel, maar verwijdert ze ook niet:
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/33kvgus.png

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

[ Voor 1% gewijzigd door martyparty op 15-11-2010 12:12 . Reden: plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 11:23
Probeer het programma Unlocker eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyparty
Ohja, dat was ik vergeten te zeggen: die werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Heb je al eens een chkdsk gedraaid? Dit ziet er uit als een ongeldige mapnaam, die wellicht kan voorkomen door filesystem corruptie.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28
Nvidiot schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:16:
Heb je al eens een chkdsk gedraaid? Dit ziet er uit als een ongeldige mapnaam, die wellicht kan voorkomen door filesystem corruptie.
In dit geval dus:
chkdsk /F /R C:\Windows.xp

Anders zou je nog kunnen kijken naar de rechten van de map dus eigenaar van de map en rechten van de gebruikers op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyparty
Checkdisk vindt volgens mij niks. Ik heb een paar uur gewacht en daarna startte windows gewoon opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En als je het probeert door eerst via taskplanner je epxlorer.exe te killen, dan een cmd te openen, dan deleten en dan explorer weer opstarten?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1