Toon posts:

Outlook 2007 ontvangt niet alle mail

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• WMNoot
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 28-07-2013
Bij het installeren van outlook 2007 op een nieuwe pc heb ik geprobeerd om ook de mails van de oude pc over te zetten naar de nieuwe. Ik dacht dat het handig was om de oude pc eerst te synchroniseren naar gmail en dit op de nieuwe pc omgekeerd te doen. Bleek toch lastiger dan gedacht maar inmiddels staat alle mail weer netjes waar het hoort.
Het probleem is nu dat outlook niet alle email ontvangt die naar het adres wordt verstuurt, gmail ontvangt meer mails, sommige mail staat alleen in het postvak van gmail, sommige mails komen ook binnen bij outlook. Hoe kan ik ervoor zorgen dat alle mails bij outlook binnenkomen? De mail komt ook niet meer binnen op de oude pc.

Het betreft een quicknet pop/smtp email-adres.

[Voor 3% gewijzigd door WMNoot op 15-11-2010 12:11]

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gokje: vergeten leave-mail-on-server aan te vinken, in de Google settings dus:
Leave a copy of retrieved message on the server. Learn more

Je had ook gewoon de pst file kunnen kopieren naar de nieuwe PC. Dan had je ook je contacts, agenda, etc. weer.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• WMNoot
Heb ik nu aangevinkt... laat straks even weten of het probleem dan is opgelost. Als het goed is haalt gmail dan niet meer alle mail binnen maar outlook wel, in dat geval kan het gmail-account verwijderd worden en werkt alles naar behoren.

• WMNoot
Zoals het er nu naar uitziet is het probleem opgelost. Dankjewel!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee