Toon posts:

Brandprobleem Iso's met ImgBurn

Pagina: 1
Acties:

• tangerine dream
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 23-02-2016
Al een tijdje brand ik gedownloade ISO bestanden met het programma ImgBurn. Meestal zijn dit dan 2 mappen, een IMAGE file en een MDS-bestand.(Het MDS-bestand sellecteer ik dan)
Dit gaat altijd prima totdat ik een nieuwe bluerayspeler gekocht heb, nl. de Panasonoc DMP-BDT300. De meeste schijven spelen nu niet meer af. In de verkenner heb ik gecontroleerd welke bestanden er op de gebrande dvd's staan. Ik kwam er achter dat wanneer er geen map CERTIFICATE bij staat de schijven het niet doen. Gelijk alle instellingen in ImgBurn gecontroleerd maar die staan volgends mij goed.
Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast dank.

Panasonic TX-P60ZT60, PS3, LG BX-580, Pioneer BDP-440, Toshiba HD-EP35, Toshiba HD-(X)E1, Onkyo TX-NR708, Yamaha Sub YST-SW515, 2 Klipsch WF-35, 2 Klipsch RB-61, Magnat center

• redfoxert
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
DVD's hebben geen CERTIFICATE folder nodig, da's alleen voor Blurays. En als je een ISO brand dan zou dat gewoon zonder problemen moeten werken. Kan je de schijven wel in een andere drive lezen?

• tangerine dream
redfoxert schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:28:
DVD's hebben geen CERTIFICATE folder nodig, da's alleen voor Blurays. En als je een ISO brand dan zou dat gewoon zonder problemen moeten werken. Kan je de schijven wel in een andere drive lezen?
Klopt, maar dit zijn HD bestanden (blueray) die ik brand op DVD+DL speciaal om af te spelen op een bluerayspeler. Afspelen op pc is geen probleem.

[Voor 5% gewijzigd door tangerine dream op 15-11-2010 11:46]

Panasonic TX-P60ZT60, PS3, LG BX-580, Pioneer BDP-440, Toshiba HD-EP35, Toshiba HD-(X)E1, Onkyo TX-NR708, Yamaha Sub YST-SW515, 2 Klipsch WF-35, 2 Klipsch RB-61, Magnat center

• TheVMaster
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18:25

TheVMaster

Moderator WOS
tangerine dream schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:32:
[...]

Klopt, maar dit zijn HD bestanden (blueray) die ik brand op DVD+DL speciaal om af te spelen op een bluerayspeler. Afspelen op pc is geen probleem.
Ik kan niet helemaal uit jou probleem opmaken wat dit te maken heeft met de Windows Client dus ik verplaats je topic even naar Client Software Algemeen... :+

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het zal dan neem ik aan de Blue-Ray SPELER zijn die zo'n CERTIFICATE directory vereist als er HD content op staat of dat nu op een Blue-Ray schijf of een gewone DVD schijf staat lijkt me.

• tangerine dream
De bluerayspeler is onlangs retour gestuurd naar de dealer en hoop dat zij een oplossing weten. Maar ondanks dat zou ik met ImgBurn toch de mogelijkheid moeten hebben om de mappen BDMV en Certificate te krijgen als ik een ISO brand. Zou het geen speciale instelling kunnen zijn in de settings van ImgBurn?

• Krypt
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11:33
IMGBurn gaat echt geen nieuwe structuur maken hoor. Een ISO bevat een image; als je die brand krijg je media dezelfde inhoud als het ISO bestand. Je zou dan de ISO zelf moeten openen en aanpassen om er bestanden/folders bij te plaatsen

Pvouput live

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 06:26
In 99.99% van de AVCHD Iso's staat sowieso een Certificate map. Heb er al zoveel gebrand, werken allemaal gewoon prima op m'n nogal kieskeurige Pioneer BD-speler. En doe het ook met IMGBurn.

En anders open je zoals al was gezegd manueel de ISO en maak je er zelf een Certificate mappie bij of zo.

Nickname does not reflect reality

• tangerine dream
Brad Pitt schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:17:
In 99.99% van de AVCHD Iso's staat sowieso een Certificate map. Heb er al zoveel gebrand, werken allemaal gewoon prima op m'n nogal kieskeurige Pioneer BD-speler. En doe het ook met IMGBurn.

En anders open je zoals al was gezegd manueel de ISO en maak je er zelf een Certificate mappie bij of zo.
Als ik de ISO dubbel klik dan opent Imgburn. Hoe kan ik dan een map erbij zetten?

• tangerine dream
Ik zie graag jou antwoord te gemoed Brad. Alvast dank.

• The Executer
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 18:55
Dit kan met een ISO-editor zoals Magic Iso. Er zijn nog genoeg andere tools, ook freeware. Google biedt genoeg programma's.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• tangerine dream
The Executer schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:34:
Dit kan met een ISO-editor zoals Magic Iso. Er zijn nog genoeg andere tools, ook freeware. Google biedt genoeg programma's.
Okido, hartelijk dank. Ga ik gelijk proberen. Heb overigens met een ISO gedownload en die bestaat uit een BDMV bestand en, jawel een Certificate. Je hoort ervan.

• tangerine dream
Met magicIso lukte het helaas niet. Heb nu een ISO dmv een virtuele dvd speler kunnen openen. Kreeg toen het BDMV bestand met de Certificate. Deze gekopieerd naar mijn HD en daarna de 2 mappen gebrand met ImgBurn. Deze zie ik ook als ik de gebrande schijf open. Kan het helaas nu niet controleren daar de bluerayspeler nog niet terug is van reparatie. Volgens mij zou het zo goed moeten zijn. Kan je dit bevestigen?

• tangerine dream
Dit topic mag van mij sluiten, daar niemand meer reactie geeft. Dank aan degenen die dat wel deden.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

tangerine dream schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 17:12:
Kan het helaas nu niet controleren daar de bluerayspeler nog niet terug is van reparatie.
Was het wachten niet hierop dan?

• tangerine dream
Dat klopt. Had alleen gehoopt een reactie te mogen krijgen op hetgeen ik op 20 november schreef.

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee