Toon posts:

Welke microfoon (evt. headset) Bad company 2

Pagina: 1
Acties:

• kl1172
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2019
Heb Bad Company 2 aangeschaft en is een vet spel. Het geluid laat ik door een geluidskaart (MIA Midi) gaan waarop 2 studiomonitoren zijn aangesloten (2.0).
Ik heb nog geen microfoon om te communiceren, moet ik hierbij een microfoon of headset kopen? Het Geluid moet wel via die studiomonitoren blijven gaan want dat klinkt echt schitterend. Wat zijn eventuele suggesties hiervoor, ik ben geen hardcore gamer, dus als de andere teamgenoten me goed genoeg kunnen verstaan is het al oké, wil er ook niet te veel aan uitgeven. Het zou handig zijn (bij een microfoon) dat ik die gewoon naast me op het burea kan plaatsen, hoef ik niets op mijn kop te zetten.

Alvast bedankt!

• Konyo
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 16:18
pricewatch: Logitech Desktop Microphone

Heb ik ook, prima geluid!

• ResuCigam
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 17:20
Denk er alleen wel aan dat de combinatie speakers + microfoon een lastige is, voor je het weet hoort iedereen alles wat uit je speakers komt.. Een ander voordeel van een headset is dat de microfoon op vaste afstand van je mond zit en je dus niet harder of zachter klinkt naarmate je beweegt achter je bureau.

We do what we must because we can.

• kl1172
ResuCigam schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:31:
Denk er alleen wel aan dat de combinatie speakers + microfoon een lastige is, voor je het weet hoort iedereen alles wat uit je speakers komt.. Een ander voordeel van een headset is dat de microfoon op vaste afstand van je mond zit en je dus niet harder of zachter klinkt naarmate je beweegt achter je bureau.
Ik zit toch meestal alleen op mijn kamer dus dat lijkt me geen probleem.

• MrCostanzo
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19:50
Het vervelende is, wat ResuCigam bedoelt, dat iedereen dan een nare echo krijgt door jouw opstelling

• kl1172
Inderdaad had ik niet over nagedacht, is dat echt super irritant of valt het mee? zijn daar misschien oplossingen voor?
Of is om verbaal te communiceren een headset echt nodig?
Hoeveel kost dan een goede set of ears en mic apart, met een goede kwaliteit voor het geluid?

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19:30

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Het is zeer irritant ja, medespelers horen veel irritante tonen zoals:
Echo's
Ruis
Pieptoon
Al het bovenstaande tegelijk :P

Simpele headset welke uitstekend is voor dit soort zaken: pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset

Heb geen idee van je budget dus ik neem maar even een goedkope welke zeer goed presteerd :) .

• kl1172
Jammer, want nu voelde ik ook lichtjes fysiek de bassen bij ontploffingen. Maar ja, een headset komt het teamwerk dan weer ten goede.

• kl1172
Mijn budget, het mag wel iets kosten hoor als het de geluidskwaliteit ten goede komt.

Ben momenteel aan het kijken naar bv. de soundblaster arena surround, die geeft blijkbaar een goed geluid. Volgens de reviews is bas mid en high goed te onderscheiden en valt ook goed in te stellen via de software. Ik vind hem ook goedkoop. Extraatje t.o.v. huidige setup is dat je 5.1 kunt instellen.

Maar ja, mijn monitoren zijn ook kraakhelder en lekker diepe bas (je moet echt een aparte woofer hebben om dieper te willen). De geluidskwaliteit wil ik het liefst niet op afdingen, ik wordt echt in het spel meegezogen.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19:30

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee