Toon posts:

[Win7] Cursor verspringt tijdens tikken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• DeeJee
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 23-09 10:12
Het probleem is dat tijdens het tikken mijn cursor verspringt.
Bijvoorbeeld wanneer ik een mailtje tik in gmail of een word document dan verspringt de cursor plots naar een andere regel.

Of tijdens het tikken van dit bericht verspringt de cursor zomaar een halve zin terug.

Ik had dit ook met een andere laptop vorige week. Nu heb ik een nieuwe laptop met een schone Win 7 64bit installatie en dan komt het probleem weer terug???
Dus het is geen hardware issue zou je zeggen. Het is ook niet wanneer ik een bepaalde toets indruk.

Iemand een idee waar ik dit moet zoeken?

Specs: MSI laptop met Win 7 64bit erop.
AVG virusscanner. Office 2007

[Voor 6% gewijzigd door DeeJee op 15-11-2010 08:39]

Money for nothin' and your chicks for free

• Viper®
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
kom je toevallig niet met de onderkant van de duim tegen het touchpad aan ?

Dat heb ik ook wel eens bij een laptop :$

https://ftx.com/#a=Viper | Crypto trading | Growatt 6000TL3-S 6615WP(21x315) ZZW(212graden)35helling

• DeeJee
Nee daar heb ik ook al op gelet inderdaad.

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 15:12
Lijkt mij sterk dat dit probleem zich voordoet bij 2 laptops, het lijkt er dan toch echt op dat je zelf iets raakt. Misschien toch eens tijdelijk het touchpad uitschakelen om te zien wat er dan gebeurd?

Desktop | Server | Laptop

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

schakel het touchpad eens uit met de f toets (op een van de f-toetsen staat een touchpad logo, zet daarmee de touchpad uit en probeer het nog eens)

• DeeJee
Rupie schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:41:
Lijkt mij sterk dat dit probleem zich voordoet bij 2 laptops, het lijkt er dan toch echt op dat je zelf iets raakt. Misschien toch eens tijdelijk het touchpad uitschakelen om te zien wat er dan gebeurd?
Dat lijkt mij ook sterk. Ik zal het pad eens uitschakelen.

/Edit
Het lijkt er op dat het pad inderdaad de boosdoener was. Ik had niet verwacht dat dit zo gevoelig was.

/me DeeJee vind het nog erger dat hij zelf niet op dit idee was gekomen :$

[Voor 20% gewijzigd door DeeJee op 15-11-2010 08:46]

• Viper®
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
En wat heb ik gewonnen *O* :P

https://ftx.com/#a=Viper | Crypto trading | Growatt 6000TL3-S 6615WP(21x315) ZZW(212graden)35helling

• DeeJee

[Voor 20% gewijzigd door DeeJee op 15-11-2010 09:08]

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

eetsmakkelijk :+
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee