Toon posts:

Silverlight en windows 7 64 bit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• chris65
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 15-01-2011
Hopelijk kan iemand mij hier helpen. Regelmatig krijg ik de vraag van internet explorer 8 of silverlight toestemming heeft om te starten. Voordat ik ook maar op iets kan drukken loopt explorer vast. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. Ik draai windows 7 64bit.

Alvast bedankt voor de moeite.

Chris

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22-09 22:03

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Hoe gaat het met een andere browser, zoals bijv Firefox of Chrome?

Je geeft ook weinig dingen weer wat je hebt geprobeerd, het is wel zo handig dat wij weten dat je zelf ook wat geprobeerd hebt.

• Silkdeath
  • Laatst online: 08-10-2012
Misschien staat er in IE8 ergens in de opties een optie =p om het automatisch toe te laten en misschien loopt het dan niet meer vast. Anders zou ik gewoon silverlight opnieuw installeren, mocht dat niet werken zou ik IE updaten.

• Nightspirit
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 28-06-2014
Andere browser proberen, kun je uitsluiten/bevestigen of het aan Silverlight of IE ligt.

• chris65
Het is de laptop van mijn vrouw en die vind het fijn om IE te gebruiken. Ik heb dus geen andere browser geprobeerd. Wel heb ik silverlight gedeïnstalleerd en via windows update opnieuw op de computer gezet. Helaas is het resultaat nog steeds een vastloper. Verder heb ik niet zoveel geprobeerd, omdat ik niet weet wat ik moet proberen :)
De optie automatisch toestaan van IE heb ik niet kunnen vinden, waar staat die??

Bedankt voor de snelle reacties trouwens.

• chris65
Net toch even chrome geïnstalleerd en daar heb ik geen problemen ervaren. Ik heb dezelfde website geopend en dat werkte gewoon. Ik weet niet of Chrome ook silverlight gebruikt maar ik kreeg geen bevroren scherm. Maar ik zou het toch willen oplossen voor IE, op mijn eigen computer gebruik ik Firefox juist om dit soort problemen te verkomen.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Tjah, ik zou gewoon chrome gaan gebruiken dan.. Natuurlijk is dat (voor je vrouw) eventjes raar. Maar het is wel een stuk flotter als IE8, ook heb je minder last van dit soort problemen..

• chris65
hmmm ik denk dat ik hem dan een paar keer moeten laten vastlopen om haar te overtuigen :) Klopt het dat silverlight een alternatief is voor de flashplayer? Anders kan ik silverlight gewoon deïnstalleren toch?

De D4ng3r van het COD forum?? :)

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Deze?
offtopic:
D4NG3R NL is mijn Acc op infinityward.com, maar daar ben ik al ruim een jaar niet meer actief toen ze me behoorlijk teleurstelden met MW2..

Was ooit 1 van de top 10 users :9 .

Silverlight is IDD een concurrent van Flash. Maar neemt een stuk meer ruimte en resources in beslag.

[Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 15-11-2010 10:30]

• chris65
Dan ga ik silverlight gewoon deïnstalleren. Ik denk dat dat de makkelijkste oplossing is. Zal dan wel bij de windows update op moeten letten dat ik hem niet selecteer.

D4ng3r, ik bedoelde op het COD black ops forum van Tweakers. Ik kijk daar ook regelmatig op.

Bedankt voor de hulp in ieder geval

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Het is een concurent, het kan niet om met dezelfde bestanden als Flash (En andersom ook niet). Dus je bent Silverlight wel nodig als je de site wilt bekijken.

Ja, op de BO thread ben ik gewoon kijk maar naar mn username ;) .

• chris65
Balen. Ik blijf het toch raar vinden, want als ik google kom ik niet echt op een antwoord uit. Ben ik dan de enige met dit probleem of gebruikt niemand meer IE :)

• MicrosoftHelpt
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 02-08-2012

MicrosoftHelpt

Bedrijfsaccount Microsoft
Hoi Chris65,

Gebruikt u Internet Explorer 8 32-Bit om te browsen of Internet Explorer 8 64-Bit?
Er is namelijk nog geen officiële 64-Bit versie van Silverlight beschikbaar.
Indien Silverlight vast loopt op de 32-Bit versie van Internet Explorer 8 is dit op te lossen door Silverlight te verwijderen van de computer en de nieuwste versie van Silverlight te downloaden via http://www.microsoft.com/...rted/install/default.aspx.
Voer hierna de onderstaande "fix“ uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen en alle mogelijk conflicterende invoegtoepassingen uit te schakelen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Met vriendelijke groet, MicrosoftHelpt

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee