Ik wil dus (chello) internet sharen via ons LANnetje, met welk programma en welk protocol kan ik dat het beste doen?
Verwijderd
Winroute Lite 4.0
kun je downloaden van www.winroute.nl
SUPER makkelijk
serial kun je wel ERGENS vinden
kun je downloaden van www.winroute.nl
SUPER makkelijk
serial kun je wel ERGENS vinden
Verwijderd
WinRoute Lite.
Sygate had ik eerst, maar dat vondt ik zuigen als de nete.
BTW: Dit topic is al 100 x langs gefiets!
Sygate had ik eerst, maar dat vondt ik zuigen als de nete.
BTW: Dit topic is al 100 x langs gefiets!
Verwijderd
Gewoon in win2k zelf?
Trouwens, voor Win9x heb je ook niet zo`n prog nodig, gewoon netwerkinstellingen een beetje fatsoenlijk opzetten...
Al die progz zuigen die het zogenaamd voor je doen, vind dat maar niks...
Trouwens, voor Win9x heb je ook niet zo`n prog nodig, gewoon netwerkinstellingen een beetje fatsoenlijk opzetten...
Al die progz zuigen die het zogenaamd voor je doen, vind dat maar niks...
Als je 'n oud bakkie heb staan zou ik er linux opgooien, en dan laten routen, das wel stabiel, niet moeilijk en je hebt er geen omkijken meer na
Klik dan hier maar es!Op Wednesday 14 March 2001 17:43 schreef j3p het volgende:
Als je 'n oud bakkie heb staan zou ik er linux opgooien, en dan laten routen, das wel stabiel, niet moeilijk en je hebt er geen omkijken meer na
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
waarom? met linux kun je alles, super veel software, en als je meer wil gaan doen dan alleen sharen kan dat ook.. ik zie 't probleem niet. tenzij je geen hd hebt.
tja tis maar waar je voorkeuren liggen maar mijn NT4 bak (apache, ftp server, irc server, vnc, smtp, nntp) draait nu ook al enkele maanden stabiel (p75@120)
Wel een HD, maar die is maar 200 MBOp Wednesday 14 March 2001 18:14 schreef j3p het volgende:
waarom? met linux kun je alles, super veel software, en als je meer wil gaan doen dan alleen sharen kan dat ook.. ik zie 't probleem niet. tenzij je geen hd hebt.
Verder alleen maar een toetsenbord en monitor (zwart/wit). 486 DX/50 Mhz met 8 MB RAM... vandaar...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
gebruik de proxy server van analogX!!! te vinden op www.winfiles.com
werkt echt super relaxed en is nog gratis ook!! en pleur aljeblieft die proggies zoals Sygate enz. van je HD..das allemaal maar niks..
hoe stel je dit nou in:
nic1: standaard chello instellingen
nic2: IP: 192.168.0.1
subnetmask: 255.255.255.0
DNS: gewoon van chello
client:
nic1: IP: 192.168.0.2
gateway: 192.168.0.1
nu op de client in je browser proxy-adres 192.168.0.1 poort 6588 instellen en klaar is kees.. op allebij de pc's internet..
en dus geen gekloot op je client met het opstarten van apparte proggies (zoals Sygate) die toch alleen maar voor problemen zorgen.
grtz
werkt echt super relaxed en is nog gratis ook!! en pleur aljeblieft die proggies zoals Sygate enz. van je HD..das allemaal maar niks..

hoe stel je dit nou in:
nic1: standaard chello instellingen
nic2: IP: 192.168.0.1
client:
nic1: IP: 192.168.0.2
gateway: 192.168.0.1
nu op de client in je browser proxy-adres 192.168.0.1 poort 6588 instellen en klaar is kees.. op allebij de pc's internet..
en dus geen gekloot op je client met het opstarten van apparte proggies (zoals Sygate) die toch alleen maar voor problemen zorgen.
grtz
op een 120Mhz bak.... tja.. tis inderdaad maar waar je voorkeuren liggen..Op Wednesday 14 March 2001 23:20 schreef No13 het volgende:
tja tis maar waar je voorkeuren liggen maar mijn NT4 bak (apache, ftp server, irc server, vnc, smtp, nntp) draait nu ook al enkele maanden stabiel (p75@120)
wat is er precies mis met sygate? ik heb het ook draaien op een k5je in de meterkast en het draait altijd goed en slaat nooit vast. icq doet het zelfs sinds ik in de apprule file poorten heb toegewezen aan icq. perfect gewoon !
Pagina: 1