Toon posts:

[PS3] Controller met muis voor CoD Black ops

Pagina: 1
Acties:

• Qzar
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:18
Beste Tweakers,

Ik heb sinds een weekje een ps3 met call of duty black ops, hoewel het me niet eens zo zeer tegenvalt om met een normale ps3 controller te spelen verlang ik wel een beetje naar mijn vertrouwde muis.

Ik heb op het forum gezocht en kwam bij de fragnstein uit, ik las echter dat het bedrijf hierachter al voor de 3de keer van naam is veranderd (het heet nu tuact) en dat de support voor oudere hardware niet al te best is.

Ook heb ik gelezen over de FragFX, dit werd als slechtere variant van de fragnstein gezien als ik het goed heb gelezen.

Mijn vraag is: speelt er iemand van jullie CoD black ops met een muis op de ps3 en werkt dat echt zo lekker als op de pc?

Alvast bedankt,

Qzar

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20:09

Meelobee

‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‎‎¯\_(ツ)_/¯

Behalve de FragFX en FragNstein heb je ook nog de XFPS. Maar die is behoorlijk aan de prijs.
Overigens is geen van deze 3 opties zo accuraat als een muis/ keyboard combo op een PC, als je dat wilt kun je beter op een PC spelen.
Gewoon veel oefenen met de DualShock en je wordt er vanzelf beter in. ;)

The Outsider

• Qzar
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:18
De recensies over de nieuwe Frag FX Shark zijn veel belovend, ik vind echter geen 1 winkel in nederland die ze verkoopt. Iemand misschien een idee waar deze te halen zijn?

• totempaal
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 15-01 19:38
Er is ook een converter voor de PS3, The eagle eye. Kan je spelen met je eigen muis en toetsenbord. Ik weet niet hoe dit werkt. Zal ook wel niet zo accuraat zijn als op de pc. Ik heb gezocht of deze ergens te krijgen is in nederland maar nog niet gevonden, wel in een Belgische webshop. Ik ben namelijk ook opzoek naar zoiets. Maar hoor nu niet echt goede verhalen over de Frag FX of FragNstein.

PSN: Totumpaal

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee