Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht zondag leuk een nieuw kapje voor mijn telefoon te kopen, dat bleek dus niet zo leuk te zijn :(

Eerst was het kapje minder mooi dan ik wilde, zag er vet el cheapo uit.
Nu komt het leuke, je moet je antenne, speaker en microfoontje uit je oude kapje in je nieuwe doen. De antenne gaf niet echt mee en zei krak :(. Ik nu Libertel met het ontvangst van Dutchtone in een afgelegen gebied.

Eerst had ik altijd 4 of 5 streepjes. Ik heb nu op zolder 2 of 3 streepjes en als ik naar beneden ga of in de auto stap gaat hij het netwerk zoeken.

Ik heb al zelf geprobeerd een antenne te fabriceren, maar dat had helaas niet veel effect. Iemand tips hoe ik een nieuwe antenne kan gaan maken?

Garantie zal ik niet meer hebben omdat ik een beetje te erg met een schroevendraaier in mijn telefoon heb zit porrern (waar ik ook het volume van mijn beltoon mee gehalveerd heb)

Verwijderd

Ik zeg 1 ding je bent zwaar dom dat je dit gedaan hebt:( heb zelf ook c35i en heb het laten doen bij een bedrijf die hebben tenminste verstand van dat soort dingen op je eigen houtje proberen een frontje te verwisselen is niet bepaald slim vind je wel?? die dingen moet je echt breken maar tip: pak de antenne van je huisdak en ga die op je telefoon zetten >:) kan niks anders zeggen je telefoon is naar de knoppe beter een nieuwe kopen

Verwijderd

Zooo! Ik hoop dat je van het verhaal van onze mafiasven iets geleerd hebt!! Pak aan! :?

Klussen aan je eigen telefoon is goed en nuttig. Helaas dat het niet gelukt is! Als je iemand( bv mij) zou moeten adviseren over hoe je het anders kunt doen hoor ik het graag!

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 15:47 schreef drikus1 het volgende:
Zooo! Ik hoop dat je van het verhaal van onze mafiasven iets geleerd hebt!! Pak aan! :?

Klussen aan je eigen telefoon is goed en nuttig. Helaas dat het niet gelukt is! Als je iemand( bv mij) zou moeten adviseren over hoe je het anders kunt doen hoor ik het graag!
vertel mij maar eens wat goed is om aan je eigen tel te klussen hem te slopen noem je dat goed :?

Verwijderd

Topicstarter
Wist ik veel dat het link was, die gozer op die beurs zei dat het vet makkelijk was :(
Als je weet hoe het moet wel ja, als je eenmaal die telefoon van binnen gezien hebt weet je wel hoe het moet, alleen de eerste keer niet.
Ik zag al een leuke aanbieding van debitel. 80 min per maand voor 24,95 en een m35i voor 89,-
Die heeft tenminste geen antenne, dat vond ik het enige nadeel van die c35

En je kunt trouwens bij nokia's heel makkelijk de frontjes vervangen, ik dacht dus dat het met mijn siemens ook wel goed ging.

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 16:18 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Wist ik veel dat het link was, die gozer op die beurs zei dat het vet makkelijk was :(
Als je weet hoe het moet wel ja, als je eenmaal die telefoon van binnen gezien hebt weet je wel hoe het moet, alleen de eerste keer niet.
Ik zag al een leuke aanbieding van debitel. 80 min per maand voor 24,95 en een m35i voor 89,-
Die heeft tenminste geen antenne, dat vond ik het enige nadeel van die c35

En je kunt trouwens bij nokia's heel makkelijk de frontjes vervangen, ik dacht dus dat het met mijn siemens ook wel goed ging.
dan heb je je flink laten naaien :( voor die mensen is het makkelijk om een frontje te verwisselen.. bij nokia's kan dit makkelijk omdat dit telefoons zijn waarbij je het frontje mag verwisselen bij c35I niet want dan is de garantie eraf

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Het valt idd niet mee. Ik heb mijn ooit peperdure S25 ook vernaggeld door frontje te verwisselen. Gelukkig wist ik daarna wél hoe het moet en heb ik daar een handleiding over geschreven.

DIT IS MIJN WEBSITE

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ook nog iemand met ervaring slopen van c25??

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Ik dacht Mastermind, moet je 'm ff mailen...

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

In A'dam weet ik een winkeltje waar je die onderdelen kan krijgen.....
Hoek Ceintuurbaan / Ferdinand Bol straat....

Verwijderd

Heb met men vorige gsm het ook gedaan..... C25... liep op HCC dagen en zag een hoesje dat wel oop een dure nokia leek.... het origineel er af halen is een kwestie van gedudld en een vaste hand met een dikke schroevendraaier er in...... niet uitschieten, het ging dus goed bij mij......
Pagina: 1