Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Open in tabs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even gezocht maar kon zo snel geen al bestaande suggestie topic hiervoor vinden, vandaar deze nieuwe.

Deze is voor de devs van Tweakers.net - is het mogelijk om de functionaliteit van 'Open in tabs' toe te voegen aan de bookmarks? Wat ik hiermee bedoel - om dus al je bookmarks met één klik te openen, allemaal in hun eigen nieuwe tab.

Zoals, bijvoorbeeld, Taiga (http://www.taigaforum.com/) dat doet.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Alles kan, maar ik word er niet gelukkig van als er bijvoorbeeld 100 tabs tegelijkertijd worden geopend, voor zover dat ooit nuttig kan zijn. Maar misschien denkt iemand er anders over :P

Geachte Redactie -> Lieve Devvers

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
moto-moi schreef op maandag 15 november 2010 @ 00:09:
Alles kan, maar ik word er niet gelukkig van als er bijvoorbeeld 100 tabs tegelijkertijd worden geopend, voor zover dat ooit nuttig kan zijn. Maar misschien denkt iemand er anders over :P
Ik bedoelde het dus ook zuiver als optionele mogelijkheid, dat daar geen misverstanden over ontstaan. Origineel dacht ik ook niet dat ik het zou gebruiken op de twee op Taiga gebaseerde fora die ik bezoek (SDA en M2K2), maar, achteraf... het heeft toch zo zijn toegevoegde waarde om snel door nieuwe posts heen te kunnen racen op die manier.

Komt ook pas echt goed tot zijn recht als je vervolgens keyboard shortcuts gebruikt om de tabs die je hebt gelezen te sluiten. Enfin... ;)
Die had ik even gemist... denk ik? Sorry, if so.