Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic2
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-08-2019
Ok ik zit te twijfelen tussen 2 3d tv's:

Panasonic TX-P42GT20E (3D) 600HZ of de Samsung PS-50C7700 600 Hz 3D

Ze kosten bijde +/- het zelfde maar de 1 is veel groter :) (weet niet of dat handig is zie opstelling)
In de winkel vertelde ze mij dat ze bijde niet veel verschillen kwa kwalitijd, alleen dat de service en de standaard afstellingen van de panasonic beter zijn, maar als ik wat google de beste afstellingen voor de samsung moet kunnen vinden.
Ook de panasonic zou iets betere zwart weergave hebben maar is niet heel opvallend volgens hun.

Mijn opstelling tegen muur rechts een raam 3x3m zon kant
zit er op 2,8m vandaan

dus bij deze dat ik graag wil weten waar ik nu het beste voor kan gaan?

mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:56
verschil geen idee, maar als de winkel je zelf laat googlen vraag ik me af wat de toegevoegde waarde van deze winkel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:52
Een Samsung zou ik niet willen hebben maar een 42 inch Panasonic ook niet dus ik zou even doorsparen en een 46 of 50 inch Panasonic nemen :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic2
haha ja dat is wel ja maar hij zij dat de samsung met basis instellingen niet helemaal scherp is ofzo en dat da bij panasonic wel het geval is maar dat ik de beste instellingen via inet kon halen ofzo maar dat vind ik niet echt het probleem ben meer opzoek naar de kwalitijd van de schermen zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:52
Welk beeld vond je mooier? Die tv zou ik nemen en niet wat mensen hier gaan zeggen. De één vindt Samsung beter, de ander Panasonic. Who cares? Jouw smaak, daar gaat het om.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic2
Brad Pitt schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:07:
Welk beeld vond je mooier? Die tv zou ik nemen en niet wat mensen hier gaan zeggen. De één vindt Samsung beter, de ander Panasonic. Who cares? Jouw smaak, daar gaat het om.
Dat was namelijk even moeilijk te beslissen waar ik nu was geweest de 1 stond op analoog de ander op digitaal
maar zal van de week nog voor de zekerheid naar bcc ofzo hier in de buurt gaan hopen dat ze m daar ofzo op een dvd speler hebben aangesloten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dynamic2 schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:13:
[...]

Dat was namelijk even moeilijk te beslissen waar ik nu was geweest de 1 stond op analoog de ander op digitaal
maar zal van de week nog voor de zekerheid naar bcc ofzo hier in de buurt gaan hopen dat ze m daar ofzo op een dvd speler hebben aangesloten staan
Dan vraag je of ze op beide een digitale bron aan willen sluiten. Als ze dat niet voor je over hebben, moet je er ook geen TV kopen. Het gaat over nogal een hoog bedrag natuurlijk.

Toen ze het bij BCC in Enschede teveel moeite vonden om een P42G20 voor me te bestellen in het zwart was ik ook zo weg, wat een klantonvriendelijke verkoper was dat :o

Verder voegt dit topic zo weinig toe en mag je best een beetje eigen initiatief tonen. Lees reviews als je in de winkel geen goede indruk kunt krijgen van de beeldkwaliteit.

[ Voor 10% gewijzigd door Grrrrrene op 15-11-2010 08:08 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.