Toon posts:

Framedrops modern warfare 2

Pagina: 1
Acties:

• Ruben1992
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 15-06 21:49
Hallo tweakers,

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want het is echt een heel irritant probleem. Wanneer ik COD MW2 speel heb ik constant na 10min spelen iets van 5 seconden dat het beeld gewoon vast staat. En dat gebeurt continue. Ik heb dit NIET bij andere spellen zoals Battlefield BC2

Dit is mijn systeem:

MSI 770-C45 Socket AM3
AMD Phenom II X2 @ 3GHz, deze heb ik unlocked naar een quad core, maar nooit problemen gehad met instabieliteit. CPU wordt ook niet te warm
4GB Buffalo DDR3 geheugen
ATi Sapphire HD5750 512MB
HKC 550 watt voeding
Windows 7 Ultimate 64bit

Ik heb mw2 een hele tijd gewoon vlekkeloos kunnen spelen, en daarna een tijdje niet gespeeld. Toen ik het gisteren weer wilde gaan doen bleek het bijna gewoon niet speelbaar te zijn.
Ik heb vandaag dus mijn pc met de stofzuiger het stof eruitgezogen, want dacht dat het aan de koeling lag. Ik heb nog een extra 120mm fan bij mijn graka neergezet.
Toen nog steeds hetzelfde probleem, dus de drivers maar ge-update. Nog steeds..
ik weet niet wat het is :(

• Tharulerz
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 13:28
Ben je zeker dat je niet black ops hebt opgestart? Daar zijn blijkbaar wel meer problemen :+ >:)

• Ruben1992
hahaha lollig.. :p

• kronolith
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:17

kronolith

[EDIT]

Tharulerz schreef op zondag 14 november 2010 @ 22:51:
Ben je zeker dat je niet black ops hebt opgestart? Daar zijn blijkbaar wel meer problemen :+ >:)
My first thought... :9

• Ruben1992
en nu ff serieus :+

• Dorest0rm
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 16-09 14:51
C:\Program files\Valve\Steam\steamapps\common\Call of duty Modern Warfare 2\players > config_mp.cfg.

Even ctrl+f op drawwater en specular, en deze vervolgens op 0 zetten, dat scheelt heel erg.
Anders even de files defraggen/opnieuw installeren.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee