Voor zover ik je verhaal begrijp, kan ik in ieder geval ontkennen dat de specificatie Printertype op basis van een '
And'Edit:'Or'-functie werkt.
Het probleem is dat bij veel van de printers de functie 'Scan' wel goed gespecificeerd is, maar dat 'Duplex' daarentegen niet goed genoeg wordt opgenomen als specificatie. Het is ook een onduidelijke naam en eerlijk gezegd vind ik het ook onlogisch dat je in een And-functie naast Printen en Scannen ook nog een Duplex-mogelijkheid hebt. Hier moet dus iets aan gebeuren idd.
Edit: Met duplex praten we dus over dubbelzijdig printen wat je vraag ook even wat duidelijker maakt. Het model welke als enige bij de resultaten overblijft is hierbij ook onjuist ingevoerd. Ik zal de naam van deze specificatie eens herzien en kijken of we deze informatie eens kunnen updaten. Misschien moeten we de naam Duplex in 'Dubbelzijdig' veranderen. Dat maakt het voor de invoerders ook duidelijker. /Edit
De checkboxes zijn in de Pricewatch altijd 'And'. Slechts in een aantal situaties is dat niet handig, zoals heir. Mocht je in een bepaalde situatie liever 'Or' willen, dan kan je bovenaan de lijst met filters 'Klassieke weergave' kiezen. Hierbinnen heb je wat dit betreft meer mogelijkheden.
En mocht ik je vraag niet goed begrepen hebben, dan hoor ik het wel.
[
Voor 23% gewijzigd door
Kraan op 15-11-2010 18:09
]