Toon posts:

Xbox opstartrobleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• frankyboy707
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 24-09 16:05
Ik heb inmiddels een jaar of 7 a 8 een xbox (ja een originele dus ;))
Altijd probleemloos mee gewerkt, totdat hij ongeveer 1 maand geleden zomaar uit het niets aanging
Dit doet hij nu inmiddels veel vaker (2 a 3 keer per dag)
Zelfs midden in de nacht, wat best irritant is omdat hij in dezelfde ruimte staat als waar ik slaap (studentenkamer...)
De enige oplossing die ik heb gevonden is de stekker dr uit trekken ;) maarja dat is een voorkoming van het probleem maar geen oplossing
Dus heeft iemand een oplossing?

~frankyboy707

Oja mssn nog wel handig om te vermelden, als hij aangaat gaat ook automatisch de dvd lade er uit, kan dat er iets mee te maken hebben?

[Voor 11% gewijzigd door frankyboy707 op 14-11-2010 17:30]

• Oyster
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Oyster

Perpetual

Is de XBOX gemodificeerd?

Officially certified

• frankyboy707
Nope, volledig legaal en origineel :D

• Oyster
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Oyster

Perpetual

Wat is de manufacturing date van de XBOX? Er is in het verleden door MS aangegeven dat het netsnoer bij XBOX-en uit een bepaalde periode vervangen moet worden.

Officially certified

• frankyboy707
Ja ik heb er toendertijd zon apparte kabel voor gekregen met een rode en een groene knop, die gebruik ik iig

man date is: 20-03-2002

• Kharay1977
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 02-04-2014
Dat de lade ook opengaat ... is heel veelzeggend eigenlijk. Lijkt er bijna op alsof er dus iemand op de knop van de lade drukt. Want als je dit bij een originele XBOX doet, als ie uit staat, gaat de XBOX aan en gaat de lade open.

Kortsluiting in/rond het knopje misschien? Probeer eens de omgeving van het knopje schoon te maken/blazen. Voor zover mogelijk uiteraard.

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23:40
Zit er een afstandbediedingskit op en is de buurman een nachtelijke gamer met een xbox?;)

• frankyboy707
Ja klopt helemaal, ik dacht ook dat daar mssn het probleem zat, daarom had ik dat nog ff toegevoegd in mn 1e post, en nu jij het nog zo noemt bedenk ik me net dat ik nu ook de knop beter/ vaker in moet drukken om hem bijv dicht te krijgen, dus het zou best kunnen dat er problemen zijn bij het knopje

maar dan probleem 2, of vraag 2; hoe krijg ik dat ding open? Heb dr nog nooit wat mee gedaan dus zou het niet weten, zie bijv geen schroeven op het apparaat zelf, je moet zeker de volledige boven en zijkanten verwijderen?
Al staat me ergens ook iets van bij dat je alleen het voorpaneel kan verwijderen

• frankyboy707
@elluminatie, heb wel een afstandsbedieningskit maar op de afstandsbediening zit geen eject functie dus dat gaat niet werken, en daarnaast ontvangt ie geen IR signalen als ie uitstaat :)

Als het wel zou hebben gewerkt zou ik mezelf wel echt doodgelachen hebben ;)

[Voor 17% gewijzigd door frankyboy707 op 14-11-2010 18:05]

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23:40
frankyboy707 schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:04:
@elluminatie, heb wel een afstandsbedieningskit maar op de afstandsbediening zit geen eject functie dus dat gaat niet werken, en daarnaast ontvangt ie geen IR signalen als ie uitstaat :)

Als het wel zou hebben gewerkt zou ik mezelf wel echt doodgelachen hebben ;)
Heb er eentje gehad (vond laatst dat IR-oog terug) maar ik wist niet meer of hij bij uit-stand ook werkte ;)

• frankyboy707
heb je ook enig idee hoe je het frontpaneeltje eraf kan halen? of hoe ik bij de lade knop kan komen?

• frankyboy707
aaaarrrrggghhhhhh Hij doet het weer :(

Als in hij gaat weer spontaan open ;)

[Voor 36% gewijzigd door frankyboy707 op 14-11-2010 21:08]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee