Toon posts:

WD mediaplayer aan sluiten op ONKYO HT-R-380

Pagina: 1
Acties:

• dikkeduitser
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 27-03-2013
hey hey

Wie kan er mij helpen.
Ik wil een WD live HD mediaplayer aan sluiten op een ONKYO HT-R-380

Ik heb wel beeld op de TV en ook geluid op de TV
Maar wat ik ook probeer ik krijg geen geluid uit de ONKYO

Ik heb de madiaplayer met een HDMI op de TV zitten.
En voor het geluid heb ik een optical van de madiaplayer naar de optical 2 van de reciever van ONKYO
heb alle instelingen al geprobeerd maar niks

Ik krijg wel geluid als ik av out van de mediaplayer met 3 tulpstekkers in een ingang van de reciever doe

maar ja ik wil wel DTS en DOLBY hebben nartuurlijk

wie kan er mij helpen a.u.b

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16:22

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Beste is om het als volgt aan te sluiten:
WD Live - HDMI - Onkyo - HDMI - TV

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• RonaldBas
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 12-01-2012
FeaR1986 schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:22:
Beste is om het als volgt aan te sluiten:
WD Live - HDMI - Onkyo - HDMI - TV
Volgens mij is de desbetreffende Onkyo niet in staat audio via HDMI binnen te halen. Kortom, er zal ook nog een optical cable tussen de WD Live en de Onkyo gehangen moeten worden.

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16:22

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Ik dacht dat de HT-R380 geleverd werd met de TX-SR308 receiver, maar kan best dat ik er naast zit.

Maar moet er in de WD Live niet ingesteld worden dat de audio over de optical out moet gaan? Want zo te lezen wordt het nu (standaard) over de analoge uitgangen gespuugd.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Zo heb ik het ook precies aangesloten. Je moet op je mediaplayer optical instellen of bij de Onkyo de digital out porten toewijzen aan een source (aux, cd, phono, dvd, etc.) en dan op het juiste kanaal zetten. Werkt bij mijn Onkyo en Asus O!Play ook.

[Voor 8% gewijzigd door XeNeRgY op 14-11-2010 19:31]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee