Probleem met toetsenbord g62-b09ed

Pagina: 1
Acties:

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-12 11:36
Nou ik had dus eind september voor school een laptop aangeschaft bij mediamarkt, de g62-b09ed van HP.
Alles heeft een week of 5 goed gewerkt, tot opeens uit het niets me toetsenbord ermee ophield...
Me toetsenbord werkt niet meer zodra windows is geladen en ook lijkt het erop alsof me pijltje naar links vast zit.
Ik kan wel gewoon in de bios enzo daar werken met toetsen wel.
Nou ik naar mediamarkt en hun dachten ook dat het een windows probleem was aangezien de toetsen alleen ermee ophouden zodra windows geladen is.
Ik heb dus zojuist een nieuwe windows erop gedaan en alsnog werken met toetsen niet, en nog altijd zit die pijl naar links een soort van vast?
Ik heb ook het knopje van mijn pijl naar links er uit gehaald om te zien of die vast zat, maar niks vreemds aan gezien.
Doordat die pijl naar links zo vreemd doet kan ik geneens me land/valuta/toetsenbord taal instellen voor windows omdat hij automatisch omhoog gaat.
Dus windows kom ik nu helamaal niet meer in.

Iemand een idee wat ik nog zou kunnen doen of hoe ik het probleem zou kunnen verhelpen?
Ik hoor het graag!

Donny

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-12 14:01
Mijn oplossing voor een laptop van 5 weken oud met dit soort problemen: terugbrengen. kan er niet meer van maken eigenlijk ;)

Desktop | Server | Laptop