Radeon 64MB en UT onder win2k

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:48
Ik wil binnenkort een nieuwe videokaart gaan kopen, een Geforce 2 of een Radeon, maar tis nogal moeilijk kiezen. Ik las laatst wel op anandtech dat de Ati toch wel fors trager is onder win2k, terwijl een GF2 GTS onder win2k nauwelijks trager is in verhouding met win98. Klopt dit? Wat voor FPS halen jullie in win2k met UT? En met wat voor proc? Ikzelf heb een Tbird 1ghz@1,13ghz.

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 11:48 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik wil binnenkort een nieuwe videokaart gaan kopen, een Geforce 2 of een Radeon, maar tis nogal moeilijk kiezen. Ik las laatst wel op anandtech dat de Ati toch wel fors trager is onder win2k, terwijl een GF2 GTS onder win2k nauwelijks trager is in verhouding met win98. Klopt dit? Wat voor FPS halen jullie in win2k met UT? En met wat voor proc? Ikzelf heb een Tbird 1ghz@1,13ghz.
Kijk ff in software algemeen en dan de scores van 3dmark2001 :)

Dan zal je zien dat die ATI kaart echt wel kont schopt met de gforce :)

ik zelf heb een gts2 en win2k en ben fanatiek UT'er en het werkt prima
maar ik denk dat die ATI kaart beter is nu.
zeker voor UT 2 die toch gaat komen ooit.

Ohja ik heb een p3@800
1280X1024@32 en gemiddeld rond de 40 a 50 frames Minimaal.

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 19:48
Hij scoort in 3dMarks inderdaad wel erg goed, maar die draaien volgens mij niet in win2k, en daar draait het mij nu om :)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

UT weet ik niet, maar Alice (weliswaar andere engine) draaide onder win2k zo vlekkeloos dat ik Alice in 1 keer kon uitspelen. Op een snelheid die me niet deed verlangen naar een andere kaart.

* Delerium heeft Radeon + pIII-800.