Toon posts:

prepaid gsm + internet abbo?

Pagina: 1
Acties:

• smokey
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 24-12-2020
Ik ben niet echt thuis in de mobieltjes scene. Ik kom er zelf niet helemaal uit wat ik precies moet hebben vandaar mijn vraag.

Ik bel dus heel weinig maar wil voornamelijk men mobiel gebruiken voor internet, het wordt een galaxy s.
Simlockvrij waarbij ik dus een prepaid sim kan gebruiken en voor 10-20 euro een abbo voor het internet kan afsluiten zou ideaal zijn, kan dit of moet ik zowiezo een belbundel hebben voor mobiel internet?

• pven
  • Niet online
Ga je veel gebruik maken van internet? Misschien dat BEN is terug! een optie is.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 29-05 22:54
Hou er rekening mee, dat Android toestelllen eigenlijk niet zo geschikt zijn als prepaid, omdat ze 24/7 voor alles en nog wat zelfstandig contact maken met internet. Dit kun je wel uitschakelen en dan alleen van WiFi gebruik maken, maar wanneer je een of andere widget of update overslaat, kost het je nog je beltegoed.
Bij KPN en Vodafone kun je ook bij prepaid een maandelijkse internetbundel afsluiten, die kost een tientje en je moet hem maandelijks opnieuw activeren. Wel is hierbij de datalimiet strenger, dan bij een abo, dus je moet hem alleen voor internetten en mailen gebruiken, updates en streaming kan dan via WiFi.

Wanneer je echt veel wil gaan internetten, is een sim-only abo met kleine belbundel + internet voordeliger, omdat je anders te vaak over je prepaid bundel heen zou gaan.

[Voor 12% gewijzigd door Marly op 14-11-2010 17:01]

• Chris_NL
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 13-09 21:58
Ik ken iemand die een Vodafone prepaid card heeft met o.a. Blox Zorgeloos Internet en Blox 1000* sms. Misschien is een Vodafone prepaid kaart met blox zorgeloos internet wat voor jouw?

• smokey
Dank voor de replies

- Ben is mij te langzaam (384/64)

Ik wil dus permanent internet hebben. Alleen wat betreft het bellen/SMS dus het minimale.
Volgens mij is het dus niet mogelijk om met een prepaid kaart Internet Basis BloX bij vodaphone te krijgen.
Ik moet hier minimaal Bel+Sms 50 1 jaar bijnemen. Dat is dus 22,- per maand + 428,- voor de telefoon. = 956,- voor 2 jaar

Dan ben ik beter af bij tele2 denk ik.
25 euro p/mnd voor 200 mins, 2000/384 internet en de telefoon gratis. = 600,- voor 2 jaar

Nog suggesties? :)

• PinokkioTV
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23-09 10:31
Dit lijkt me dan wel een aardige:
Met dit Sim Only abonnement bel, sms en internet je goedkoop en profiteer je van dezelfde service en gratis diensten als bij een Vodafone abonnement met toestel. Zie uitgebreide tarief- en tegoedinformatie hieronder.
# De beste match voor Smartphones
# Super snel mobiel internet (3,6 Mbps) standaard in je abonnement

tarief informatie:
# Je betaalt per minuut.
# Je tegoed blijft één maand geldig. Je kunt het tegoed dus niet meenemen naar de volgende maand.
# Bellen, sms'en, e-mailen en internetten op je mobiel uit één abonnement. Je weet dus precies welk bedrag je per maand betaalt.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

• smokey
Inderdaad een interessante optie. Kosten zijn wel iets hoger dan bij tele2.

ik reken even 450,- voor een losse galaxy s.
tele2=24*25,- = 600,-
vodaphone sim only (anwb korting?) 450+ 24*10,- =690,-

Ik denk dat ik maar voor vodaphone ga. Ik zou wel eens willen upgraden binnen 2 jaar en het internet van vodaphone is iets sneller (3600/384 tov 2000/384).

Mijn dank voor de link _/-\o_

• troftnom
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 23-09 22:35
Wel een beetje uitkijken als je niet alleen snel maar ook veel wilt internetten. Die goedkopere belbundels bij Vodafone geven je een 250Mb datalimiet. Dan zou ik liever voor langzamer maar meer elders gaan (KPN doet hetzelfde geloof ik).

http://www.vodafone.nl/mo...ment/bel_sms_web/tarieven

Rabomobiel is traag maar heeft een grotere bundel (750Mb).
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee