Ik heb net twee vers geïnstalleerde computers. Eentje heeft een Belkin 802.11g netwerkkaartje, de andere is een Thinkpad laptop met een ingebouwde 802.11n kaart. De DIR-635 loopt in N & G Mixed Mode, maar de verbinding op de computer met de G-kaart is hopeloos traag. Het duurt echt vijf seconden lang alvorens een site nog maar begint te laden. Diezelfde sites zijn duidelijk sneller op de Thinkpad.
De router verdeelt een 30Mbps kabelaansluiting, dus daar mag het niet aan liggen. Ik zag ook geen direct verschil toen ik op G-only overschakelde.
PS: Die mixed mode, wil dat dan zeggen dat de laagste gemene snelheid wordt aangehouden, of is dat sinds N veranderd dat alle apparaten aan hun maximumsnelheid draaien?
De router verdeelt een 30Mbps kabelaansluiting, dus daar mag het niet aan liggen. Ik zag ook geen direct verschil toen ik op G-only overschakelde.
PS: Die mixed mode, wil dat dan zeggen dat de laagste gemene snelheid wordt aangehouden, of is dat sinds N veranderd dat alle apparaten aan hun maximumsnelheid draaien?