• Paultje3181
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:33
Ik heb onlangs een SSD in mijn dell d531 geplaatst. Windows 7 opnieuw geinstalleerd zonder problemen. echter, sinds de installatie heb ik al drie keer gehad dat mijn laptop zichzelf afsluit. De temperaturen lijken de boosdoener te zijn. Speedfan geeft aan dat deze 58 graden is met een vlammetje ernaast.

Wat zou ik nog meer kunnen doen om te controleren dat dit inderdaad zo is? Kan het zijn dat de ssd ervoor zorgt dat de waarden niet goed uitgelezen worden? De laptop onderkant is wel heet.

• Darkstone
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 26-04-2014

Darkstone

Het kan altijd sneller.

welke SSD? een zuinige verbruikt minder dan een 7200rpm harde schijf, maar er zitten ook rotte exemplaren tussen met een verbruik van 3x zoveel.

'de sheet' -- Dell Latitude E6520, 1080p, i7-2820QM, X25-M 80GB, 16GB, 97Wh
Gezocht: Baan software development, C++, gave software, omgeving Delft.

• Kharay1977
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 02-04-2014
Speedfan geeft aan dat deze 58 graden is met een vlammetje ernaast.
Welk component wordt er 58 graden volgens Speedfan? HDD, CPU, moederbord?

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:52

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica
Is de ventilator nog stofvrij? Is de koelpasta niet uitgedroogd?

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Paultje3181
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:33
De SSD is een OCZ Onyx 32GB, de CPU wordt 58 graden, hdd krijgt geen waarden door (neem aan dat er geen sensor zit). Ventilator en koelpasta heb ik niet gekeken, maar kan me niet voorstellen dat dat nu ineens voor problemen zorgt...

• Madrox
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 10-09 08:15

Madrox

Oh, Pharaoh!

Even met kap eraf testen, misschien heb je een kabeltje geraakt/eruit getrokken van een casefan/cup fan of zo.
Alles moet draaien.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee