Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[win7] Herinstallatie gaat niet na Trojan op systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

• Forzaspw
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 13:57
Beste Tweakers,

Ik zit met een laptop probleem en hoop dat jullie een antwoord hebben.

Situatie is als volgt.

Systeem LENOVO T60

Zomaar een Trojan op mijn systeem, helaas geen idee welke....
Gevolg > Blue screens en automatische herstarts van mijn systeem.
Veilige modus ect geprobeerd, alle mogelijke middelen uitgeschakeld door deze Trojan.
Wel al mijn foto's etc kunnen veiligstellen op externe hdd.
Niet mogelijk om windows installatie te repareren en of opnieuw op te starten.
Middels Ultimate Boot CD dan maar geprobeerd de HDD te formateren/partitioneren.
Dit is gelukt, vervolgens geprobeerd een nieuwe installatie van Windows 7 uit te voeren.

Hier gaat het weer mis, ik krijg een foutmelding van Windows Boot Manager met de melding.
Windows has encountered a problem communication with a device connected to your computer

This error can be caused by unplugging a removable storage device such as a external USB drive while the device is in use, or by faulthy hardware suchh as a hard drive or a CD-ROM drive that is failing. Make sure any removable storage is properly connected and then restart you computer.

STATUS : 0xc00000e9
Info : An unexpected I/O error has occured.

HDD test gedaan, deze gaf aan dat HDD in orde is.
Ultimate BOOT CD werkt prima, dus aan de CD ROM can het niet liggen. 8)7

Iemand enig idee/tips?

Bvd Forza

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Je hebt verder geen usb apparaten aangesloten op je systeem? Naast je tobo en muist wellicht natuurlijk.

Desktop | Server | Laptop

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18

TheVMaster

Moderator WOS
Zou je misschien ook kunnen aangeven of je al wat hebt gevonden via bv. Google. Ik krijg namelijk bij het zoeken op je foutcode een behoorlijk aantal resultaten terug. Zijn geen van deze mogelijke oplossingen ehh...de juiste in jou situatie? :+

Misschien dat je voor je volgende topic ook even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Owja....het Beste Tweakers en het groeten is (hoe goed bedoelt ook) echt niet noodzakelijk en zou je best achterwege mogen laten een volgende keer.

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 14-11-2010 19:25 ]

Dit topic is gesloten.