Toon posts:

EXT3 hardeschijf windows 7 64 bits

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• DunRaven800
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 24-01 00:21
Hoi,

Ik wil een hardeschijf met EXT3 formaat uit mijn Nas kopiëren op een windows systeem.
nu heb ik al wat programmaatjes gevonden maar deze lijken sommige dirs niet te vinden.
Lijkt er op dat hij deze op een of andere manier niet herkend ( te groot?)

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen
of welke programmaatje ik hier voor kan gebruiken

Alvast bedankt

• Aganim
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 15:03

Aganim

I have a cunning plan..

We kunnen wel allerlei oplossing aandragen, maar een beetje verspilde moeite als blijkt dat je ze al geprobeerd hebt. Laat dus eens weten welke programmaatjes allemaal niet werkten voor je.

• Luqq
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17:10
Makkelijkst is om óf gewoon de functionaliteit van je NAS te gebruiken (:?), óf even een ubuntu live-usb-stick te maken met unetbootin :)

• DunRaven800
de rede dat ik dit op een windows pc wil doen is omdat mijn nas niet meer goed werkt en opnieuw geinstalleerd moet worden.

Ik wil niet al mijn data verliezen vandaar

Deze programmas heb ik al geprobeerd:
Virual volumes
ext2explore

• DunRaven800
Heeft iemand een idee hoe dit wel kan ????

• malaria
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19-06-2018

malaria

Mind the Gap

óf even een ubuntu live-usb-stick te maken met unetbootin
wat vind je van deze suggestie?
Je kan Ubuntu ook op cd zetten en de liveboot gebruiken.

[Voor 23% gewijzigd door malaria op 17-11-2010 20:23]

hogerhand

• swbr
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
Eerste hit bij google op 'ext3 windows' : http://www.fs-driver.org/

Let op, dit werkt alleen als je filesysteem is aangemaakt met inodes die niet groter zijn dan 128 bytes, dus het is een beetje afhankelijk van hoe je NAS de mkfs heeft uitgevoerd.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee