Toon posts:

iPhone e-mail geluidje 's nachts uitzetten?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• KloyenZ
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 24-09 14:50
Allen,

ik ga binnekort een Iphone 4 kopen maar heb 1 vraagje.
Ik ga hier POP3 accounts op configureren die om een bepaalde tijd zijn mails gaat afhalen maar dat wil ik dus snachts niet of dit moet stil gebeuren zonder 1 geluidje te maken.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen zonder die sync elke avond af te zetten ?
Het geluid moet wel opstaan blijven want ik wil snachts wel horen als de gsm rinkelt.

thnx

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 00:26
dat mail geluid is voor mij iig te zacht om wakker van te worden. ringtone daarentegen hoor ik wel. sms soms ook nog

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro.

• Alpha89
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 07:05
Volgens mij is er geen default functie. Ik zet hem altijd op de trilstand met de silence switch. SMSjes en E-mail hoor ik niet maar als de vibrator iPhone afgaat met een telefoontje hoor ik het wel.

Ik denk dat je het gewoon eens moet proberen met de silence switch.

En zo niet, wellicht is er een app voor.

• SKiLLa
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Ja, wat is er mis met de tril-stand ?
Leg 'm eventueel op iets zachts (boek; kleding; etc.) i.p.v. direct op een tafel, dan hoor je 't zeker niet.

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• musiqman
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18-04 13:27
Of je zet alles uit in de stil modus. Geen tril, geen toon. heerlijk rustig. Sterker nog... zet m die paar uurtjes uit. Allebei slaapjes doen.

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

• Metten
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 05-09 12:10

Metten

ik hou het graag simpel

Ik gebruik zelf de mail applicatie om mijn gmail mee te checken, wat via IMAP gaat. Als de mailapplicatie open staat dan geeft hij geluidjes bij binnenkomende berichten. Als ik de applicatie sluit dan is alles rustig :)

Ik weet niet of dit met POP-accounts ook zo zal werken, maar wat je altijd kan doen (en ik eigenlijk sowieso aanraad) is je POP-accounts via een gmail account binnen te halen (gmail is hier extreem flexibel in). Dan heb je gelijk een online backup van al je binnenkomende post :)

• Keypunchie
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Je hoeft niet je hele sync uit te zetten. Je kunt ook los het "nieuw e-mail"-geluidje uitzetten. Dat moet je dan idd. wel elke avond doen.

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 24-09 15:00
zou niet weten waarom je snachts wel de bel wilt horen als je slaapt maargoed, zet dan gewoon altijd het geluid uit bij het krijgen van een nieuwe e-mail en zet dat gewoon op alleen trillen, als je je telefoon in je zakt hebt hoor je toch bijna nooit dat je een nieuwe email ofzo hoort, de trilfunctie voel je altijd :) als je dan je tel op iets zachts legt of iets verder weg ofzo zul je er waarschijnlijk niet wakker van worden en kun je toch nog gebeld worden

• Steeefie
  • Registratie: februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Metten schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:47:
Ik gebruik zelf de mail applicatie om mijn gmail mee te checken, wat via IMAP gaat. Als de mailapplicatie open staat dan geeft hij geluidjes bij binnenkomende berichten. Als ik de applicatie sluit dan is alles rustig :)

Ik weet niet of dit met POP-accounts ook zo zal werken, maar wat je altijd kan doen (en ik eigenlijk sowieso aanraad) is je POP-accounts via een gmail account binnen te halen (gmail is hier extreem flexibel in). Dan heb je gelijk een online backup van al je binnenkomende post :)
Gmail is inderdaad erg handig! Altijd al je mail online, server van de provider (die vaak te klein is) is dan direct leeg en je hebt gelijk een backup. Zelf ook alles via gmail ingesteld en erg tevreden over.

Wat ik doe, 's nachts gaat de silent switch erop en wanneer de telefoon gaat hoor ik dat dus ook niet. Is het echt heel dringend dan hebben die mensen ook een vast net telefoonnummer van me en kunnen ze daar op bellen. Mensen die het vaste nummer niet hebben zijn dan ook vast niet belangrijk genoeg om me 's nachts te bellen.

Wanneer ik niet thuis slaap dan staat de telefoon wel aan en ligt die tevens in mijn kussen dus hoor ik het vrijwel altijd.

Ik zou dus of opzoek gaan naar een app, 's avonds je silent switch erop zetten en email toon handmatig uitschakelen.

Succes

Automatiseren kun je leren

• N1traat
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 24-09 10:15
ik zou em gewoon in airplane modus zetten. slaapt veel rustiger ;)

• KloyenZ
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 24-09 14:50
bedankt heb het ondertussen gevonden. er is dus een app genaamd Auto Silent die dit allemaal kan.
Toch bedankt.

• 128560
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
Ik gebruik MyProfiles. Werkt perfect! Wat mij betreft de meest gemiste functie in iOS... profielen.

• carpcatcher
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 27-08 19:48
Silver_Wings schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:35:
Ik gebruik MyProfiles. Werkt perfect! Wat mij betreft de meest gemiste functie in iOS... profielen.
ik gebruik nu ook dit tooltje, het werkt redelijk,
echter onderdrukt het niet de push meldingen van applicaties, waardoor als je volume hard staat je nog klaar wakker bent.
(twijfel nog of ik het zal kopen)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee