Toon posts:

[Javascript] Getallen als attribuut in XMLDom in IE

Pagina: 1
Acties:

• Keiichi
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23-09 17:13
Ik probeer een relatief eenvoudige ajaxfunctie te maken. Dmv het gebruiken van getAttributes('naam') op een child element haal ik de waarde op.

Voor FF geen probleem, maar in IE laat ie de return output niet zien als het attribuut een getal is. Als het een string is, haalt IE(8) deze wel op.

Ik kan me geen rede bedenken waarom IE zo moeilijk doet en op het internet kan ik ook al geen rede vinden hiervoor.

Hoe kan ik een getal waarde uit een attribuut ophalen met IE?

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 02:31

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Post eens (relevante!) code en XML die je gebruikt? Zonder blijft 't koffiedik kijken natuurlijk...

[Voor 32% gewijzigd door RobIII op 14-11-2010 12:53. Reden: typo]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• Tharulerz
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 17-09 13:28
En vermeld ook welke IE versie je gebruikt...

• Kharay1977
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 02-04-2014
De smiley gaf het al aan welke versie van IE Keiichi gebruikt, ( 8 ) zonder spaties wordt geparsed tot (8)

Enige dat ik zo snel even kan bedenken om 5:11 in de ochtend is om de tweede parameter te gebruiken, zie:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms536429(VS.85).aspx

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 02-09 21:04
getAttribute is zeer dodgy in IE. Probeer eens node.attributes['naam'], dat werkt ook niet altijd maar is volgens mij wel betrouwbaarder dan getAttribute().

Geloof ik. Post onder voorbehoud. Geef geen garantie etc. Het is laat. ;-)

Da's toch niet te g'leuven!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee