• sabir96
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19-08-2013

sabir96

Android Fanboy

Topicstarter
Hier is mijn probleem. Het is me vrijdagmiddag eindelijk gelukt mijn iPod Touch 2g te restoren naar 4.0, opdat ik kon jailbreaken met jailbreakme.com. De jailbreak en het installeren van cydia apps ging vlekkeloos. Diezelfde middag het ik nog het bestand N72AP.plist in System/Library/CoreServices/Springboard.app aangepat om native springboard wallpapers te activeren, dat ging ook zonder enig probleem. Toen ik echter in Winterboard een thema (Glasklart) aanzette en respringde, werkte de springboard wallpapers niet meer. De wallpaper op het lockscreen was er nog, maar de mogelijkheid om deze te wijzigen in settings.app was er niet meer. Het wijzigen ervan in de Foto's app werkte trouwens nog wel. Als ik alle winterboard thema´s uitzet werken de wallpapers wel, en kan ik ook de wallpaper wijzigen in de settings. De optie `User Wallpaper´ in Winterboard werkt niet.

Min vraag: hoe kan ik zorgen dat ik native lockscreen én springboard wallpapers heb, maar ook Winterboard thema´s kan gebruiken (ik ben nogal verliefd op glasklart.)

P.S. Indien nodig, ik heb back-ups van alle bestanden die ik heb aangepast.

De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.

• sabir96

sabir96

Android Fanboy

Topicstarter
Kan iemand please reageren?

De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17:09

Hoedje

Moderator Apple Talk
Ik heb de titel voor je aangepast, die was niet erg handig gekozen. Daarnaast mag je eigenlijk pas na 24 uur je topic kicken ;).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• sabir96

sabir96

Android Fanboy

Topicstarter
ff niet aan gedacht, ik probeerde btw zo'n 'nee nee' smiley in de titel te zetten, maar ik zag pas later dat dat dus niet kan. Het was trouwens toch al 20 uur geweest, maar ja

[Voor 16% gewijzigd door sabir96 op 14-11-2010 23:33]

• sabir96

sabir96

Android Fanboy

Topicstarter
*kick*

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee