Toon posts:

Speakers in verschillende ruimtes, advies gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Juul1977
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 13-11-2010
Allen,
Ik heb de volgende opstelling thuis. Reciever met 5.1 geluid in de woonkamer. Geluid van TV en Mediacenter PC worden via de speakers afgespeeld. Nu wil ik ook 2 kleinere speakers in de eetkamer plaatsen. Graag wil ik het geluid van de Mediacenter PC (iTunes ed) zowel af kunnen spelen op de reciever maar ook via de nog te installeren speakers, en ik moet kunnen kiezen welke set ik gebruik.

Ik weet dat ik met een Aiport express een eind kom maar ik vind het te duur. Daarnaast liggen er netwerkkabels naar de eetkamer en volgens mij het kiezen welke uitgang, airport of alleen de aux op de pc kan alleen binnen iTunes.

Hebben jullie tips and trics, zijn er speciale speakers voor, of is het een idee om de a/b speakerfunctie op de reciever te bruiken (hoewel ik betwijfel of je beide tegelijk kan gebruiken, het is of a of b volgens mij.

Juul

• simonr
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 25-09 13:32
A/B functie is precies hiervoor bedoelt. Kun je het merk en type (volledig) van je receiver geven, dat helpt wat makkelijker.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee