Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Probleem waarschijnlijk gevonden;
Ik heb de gehele papierplade gevuld en nu lijkt ie normaal geluid te maken...
Eerst had ik er hooguit 40 velletjes inzitten zoiets, nu ongeveer 150.
Ik heb de gehele papierplade gevuld en nu lijkt ie normaal geluid te maken...
Eerst had ik er hooguit 40 velletjes inzitten zoiets, nu ongeveer 150.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ik heb ook de CLP-315 maar had daar geen last van. Na een half jaar kreeg ik wel wat 'bijgeluiden'. Een soort tikkend geluid, en om de seconde hoor je dan een tikje. Bij mij gebeurt dat dan bij het opwarmen geloof ik en ook wel wanneer je een printopdracht geeft aan het begin, maar ook niet altijd. Hij doet het verder prima en functioneert niet anders dan normaal.
edit: ik had je tweede post nog niet gelezen
maar dat zou ook wel kunnen, dat het daarom soms wel en soms niet voorkomt. Ik heb er verder niet zoveel aandacht aan gegeven omdat hij gewoon werkt
edit: ik had je tweede post nog niet gelezen
[ Voor 21% gewijzigd door erkje op 14-11-2010 01:32 ]
taste and see that the Lord is good
Vraagje tussendoor;
Die gekleurde handvaatjes die aan de toner zitten, horen die los te zitten? Ik kan ze naar boven klappen.
Is dat gedaan voor de klep? Die klep aan de voorkant gaat soms wel lastig dicht...
Die gekleurde handvaatjes die aan de toner zitten, horen die los te zitten? Ik kan ze naar boven klappen.
Is dat gedaan voor de klep? Die klep aan de voorkant gaat soms wel lastig dicht...
Het is meer het geluid alsof de printer het papier probeert te pakken, maar wat niet lukt.
Heb ander papier geprobeerd, minder of meer papier, maar het geluid blijft komen.
Dit herhaalt zich een paar keer, daarna wordt papier gepakt en is dat geluid verdwenen en drukt de printer normaal af.
Ik denk dat ik 'm ga ruilen voor een andere. Dit kan niet goed zijn.
Je mag toch geen tikkend/ploppend geluid om de paar seconden horen tijdens voorbereiden van afdrukken?
Werd me ook al zonder doos geleverd uit de winkel, die zouden ze hebben weggegooid ivm ruimtegebrek...
Printer was gloednieuw werd me verzekerd, kwam uit de vitrine als laatste model zeg maar.
Heb ander papier geprobeerd, minder of meer papier, maar het geluid blijft komen.
Dit herhaalt zich een paar keer, daarna wordt papier gepakt en is dat geluid verdwenen en drukt de printer normaal af.
Ik denk dat ik 'm ga ruilen voor een andere. Dit kan niet goed zijn.
Je mag toch geen tikkend/ploppend geluid om de paar seconden horen tijdens voorbereiden van afdrukken?
Werd me ook al zonder doos geleverd uit de winkel, die zouden ze hebben weggegooid ivm ruimtegebrek...
Printer was gloednieuw werd me verzekerd, kwam uit de vitrine als laatste model zeg maar.