Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen Internet en systeemherstel na update XP Pro

Pagina: 1
Acties:

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 15:23
Hallo allemaal,

Ik heb de afgelopen week een pc opnieuw geinstalleerd met XP pro. Alles ging in eerste instantie goed, maar nadat ik alle 95 updates had uitgevoerd werkte IE ineens niet meer. Toen wou ik het systeem herstellen met systeemherstel maar deze werkt ook niet meer, zelfs niet in veilige modus!

Ik heb de computer nogmaals opnieuw geinstalleerd, maar weer na installatie van alle updates werkt internet niet meer, net als systeemherstel. Ik krijg bij het starten van IE de melding dat IE afgesloten moest worden vanwege een of ander probleem. Ik heb al op internet rondgezocht naar dit probleem, maar heb niets kunnen vinden.

Is iemand bekend met dit probleem? Ik dacht erover na om alle updates één voor één uit te voeren, kijken welke update het probleem is. Echter lijkt mij dat niet zo verstandig met 95 updates :P.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Wat voor versie van XP installeer je? eentje met SP3 et cetera inbegrepen? Anders zou je kunnen overwegen om SP3 te slipstreamen zodat je wellicht niet alle updates hoeft te installeren.

Desktop | Server | Laptop