Ik heb een Philips HTS7200 home cinema set (2.1) gekocht. Hiermee kan ik Blu Ray afspelen, geluid van de TV middels coaxiaal in beluisteren, radio en CD beluisteren. Vrij compleet, dus.
Alleen: het volumeniveau tussen stand 3 en 4 verschilt nogal, zodat het geluid òf te zacht, òf te hard staat. Erg vervelend. Probleem is al bijna 1 jaar bij Philips bekend, maar in de laatste firmware nog steeds niet opgelost, helaas.
Is er geen andere manier om dat geluid wat terug te draaien?
Ik ben geen electrotechnieker/audiofiel, maar meen me te herinneren dat we vroeger weleens met een regelaar (potmeter??) geluid konden regelen.
Zou het mogelijk zijn om zo'n regelaar/potmeter tussen mijn HTS7200 en de aangesloten speakers te monteren, of gaat dat niet werken??
En als dat kan, hoe monteer ik dat dan?
Alleen: het volumeniveau tussen stand 3 en 4 verschilt nogal, zodat het geluid òf te zacht, òf te hard staat. Erg vervelend. Probleem is al bijna 1 jaar bij Philips bekend, maar in de laatste firmware nog steeds niet opgelost, helaas.
Is er geen andere manier om dat geluid wat terug te draaien?
Ik ben geen electrotechnieker/audiofiel, maar meen me te herinneren dat we vroeger weleens met een regelaar (potmeter??) geluid konden regelen.
[ Voor 0% gewijzigd door wvexeltweakers op 13-11-2010 14:29 . Reden: typo ]
Samsung S23 Ultra 256GB