Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WIN7] Kleine vraagjes sinds switch na Windows 7

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Heey,

Sinds 2 dagen heb ik mij Windows 7 Ultimate 32bit op de computer geïnstalleerd. Veel dingen heb ik al geïnstalleerd en werkt ook gewoon weer. Alleen kon ik vroeger altijd online radio luisteren bij bijv. http://deep.fm/ of nederland.fm alleen nu op de plek waar de play, pauze knop, etc. zou moeten zitten zit bij mij gewoon een zwarte vlek.

Nu snap ik dat er nog drivers moeten worden geïnstalleerd, alleen de plug-in check in Firefox geeft niets aan.

Oja een 2e verandering sinds dat ik Windows 7 heb. Dat Quick launch menu-tje heb ik nu eindelijk terug, alleen nu zit die links naast de klok zeg maar. Ik zou hem graag rechts naast het Startmenu willen hebben, kan dat?

En de laatste vraag: Als ik aan het internetten ben kon ik vroeger door middel van mijn scrrollwiel automatisch een link openen in een nieuw tabblad. Dan kon ik met mijn muis op een link staan en dan met het muiswiel klikken. Dit was vooral erg handig als je meerdere nieuwsberichten wilden lezen en je ze zo in een keer alle acht kon openen. Nu werkt dit niet meer en als ik op mijn scrollwiel druk zie ik enkel een vergrootglas

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
1. eerst alle drivers et cetera installeren en zien wat er dan gebeurd. WMP doet het wel?
2. Geen probleem: taakbalk vergrendeling uitzetten en het quick launch balkje naar links slepen.
3. je zou Ctrl kunnen gebruiken in combinatie met je linkermuisknop. anders is het een instelling in het configuratiescherm onder het kopje 'muis'

Desktop | Server | Laptop

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:32

Twazerty

AVCHDCoder developer

Scrollweelclick werkt gewoon in firefox hier om de link in een nieuwe tab te openen. (win 7)

[ Voor 4% gewijzigd door Twazerty op 13-11-2010 19:39 ]

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Hmmm deze 3 vragen zijn min of meer opgelost. Alleen heb ik een extra vraag hoezo kan het dat ik sinds Windows 7 best wel eens last heb van krakerig geluid.

Ik heb twee verschillende boxen door middel van een splitter jack 3,5 mm ding aangesloten op de pc. De kraak komt uit beiden boxen en dit is niet constant maar af en toe. Voor Windows 7 had ik totaal nergens last van.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ook dat zou wellicht aan een driver kunnen liggen, je hebt daar de meest recente drivers van geinstalleerd?

Desktop | Server | Laptop

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.