Toon posts:

Blackberry Curve 8900, internet aansluiting Ben lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• mrsFem
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18-01-2015
Sinds gistermiddag overgestapt van vodafone naar ben. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om internet te installeren op de Blackberry curve. Op de BEN site staan allerlei instellingen maar ik heb geen flauw idee waar ik ze kan invoeren. Nu doen iig internet, mijn emailaccounts en de pingfunctie het niet. Kan iemand me helpen? :'(

Instellingen internet
Profiel naam: Ben internet
Homepage (URL, startpagina): http://www.ben.nl
Naam toegangspunt: internet.ben
Netwerktype: IPv4
Proxy server adres: Geen
IP adres apparaat: Automatisch
Naam servers: Automatisch
Beveiliging (security option): Niet beveiligd
Verificatie: Normaal
Gebruikersnaam: geen (dus niets invullen)
Vraag om wachtwoord: nee
Wachtwoord: leeg (dus niets invullen)

Instellingen wap
Profiel naam: Ben wap
Homepage (URL, startpagina): http://wap.google.com
Naam toegangspunt: wap.ben
Netwerktype: IPv4
Proxy server adres: 010.010.010.010
Naam servers: Automatisch
Beveiliging (security option): Niet beveiligd
Verificatie: Normaal
Poort: 8080
Gebruikersnaam: geen (dus niets invullen)
Vraag om wachtwoord: nee
Wachtwoord: leeg (dus niets invullen)

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 29-05 22:54
Ik ga er vanuit, dat je ook bij BEN een speciale BlackBerry internet bundel hebt genomen, want zonder deze doen mail en pingen het sowieso niet.
Heb je het toestel ook door Vodafone laten afmelden bij de Blackberry server en hem weer laten aanmelden door BEN ?

[Voor 7% gewijzigd door Marly op 14-11-2010 17:10]

• mrsFem
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18-01-2015
hmmm ik heb een gewone internetbundel volgens mij. Bestaat er een speciale blackberry bundel dan?

• Skann
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-09 12:12
Bij Ben kan je geen Blackberry gebruiken. Pingen en mailen zal niet werken. Alleen browsen via de browser wil lukken.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee