My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
En het lijkt mij dat je zomaar die van je baas mag gebruiken. Mogelijk iets met de belastingdienst ook nog. Geen idee wat er allemaal bij komt kijken, maar anders zou iedereen het wel via zijn/haar werkgever bestellen
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Bij het doorlopen van de bestelling kwam ik overigens in een scherm waar de BTW werd opgeteld. Dus ook de belastingdienst krijgt dan toch de centen...?
---------------
Bij bedrijf (met kvk en dat checken ze ook echt...) kun je op rekening shoppen. Prima de bima, uitgebreid assortiment maar wel duur
* Boudewijn wel bedrijf is en ook klant @ farnell.
Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier
Het minimum bedrag van 50 euro voor particulieren haal ik zodoende bij lange na niet. En dan kan ik ook niet gebruik maken van de webwinkel...
Als ik als bedrijf door de wizard loop kom ik gewoon een corporate creditcard mogelijkheid tegen...? Volgens mij hoef je dus niet meer perse op rekening te betalen.
Ik ga denk ik maar iemand zoeken die het spul voor mij kan bestellen.
---------------
Zou kunnen maar niet alles wat ik nodig heb is beschikbaar. En ik wil liefst voor dit soort klein spul niet bij 3 verschillende winkels uitkomen.
---------------
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier
Je kunt het winkelwagentje bij Farnell downloaden en bij Sinuss uploaden om te bestellen.
[ Voor 11% gewijzigd door Yorinn op 07-03-2018 15:59 ]
12kW Nibe F1255-12R wp, 3x80m bronboring, 60x305wp PV waarvan 20xPVT (Use All Energy). Energieleverend sinds 9-6-2019.
Mooie kick van een topic van 8 jaar oud!Consulectro schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:30:
Voor particulieren: *knip*
Je kunt het winkelwagentje bij Farnell downloaden en bij Sinuss uploaden om te bestellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 07-03-2018 15:59 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.