Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

E-mail button in Live Messenger werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-11 08:43
Ik heb sinds een aantal dagen een verse Windows 7 install (x64) met Windows Live Messenger en Windows Live Mail als mijn standaard mail. Ik maak regelmatig gebruik van de e-mail button rechts boven in Messenger.

Vandaag ging ik Office installeren, maar per ongeluk heb ik ook Outlook mee geïnstalleerd. Als ik nu de e-mail button gebruik gaat hij automatisch naar Outlook, ook al heb ik 'no' geklikt toen hij vroeg of ik Outlook als default wou instellen (verder geen e-mail gegevens etc. ingesteld uiteraard). Live mail stond nog steeds op default programma.

Toen heb ik Outlook weggehaald, via control panel, uninstal programs, microsoft office alleen Outlook aangeklikt. Uiteindelijk is Outlook zonder problemen weer verwijderd, maar nu doet de e-mail button van msn helemaal niks meer. Dus ook niet meer naar Live Mail toe (staat nog steeds als default programma..).

Iemand een idee?

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-11 01:05
Heel windows Live opnieuw installeren?

• Sander H
Jep zou ik kunnen proberen, maar het lijkt me dat er wel een eenvoudigere manier moet zijn.. Zo niet is dat nog een optie :)

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Eenvoudiger kan het bijna niet, is namelijk zo gedaan :9. Je zou ergens je standaard mail client in moeten kunnen stellen, heb er namelijk ook last van gehad, maar kan het zo 1, 2, 3 niet zeggen en ga nu ook even eten. Als ik erop kom post ik het hier.

• Sander H
Hij stond als default, maar dat verhielp het niet. Toen toch maar opnieuw geinstalleerd, fixed nu :)