Vandaag had ik het idee dat wanneer ik een blog schrijf, het mooi zou zijn als ik deze op een eenvoudige wijze kan exporteren naar een pdf (standaard layout) bestand. Hierdoor hoef ik alleen nog maar te bloggen en niet alle tekst in Pages of Word kopiëren en plakken. De afbeeldingen vergroten of verkleinen. Dan alles netjes layouten om het vervolgens te exporteren naar pdf.
De url plakken en op Enter drukken lijkt mij een stuk beter
Op deze manier kan ik al mijn blog-items gemakkelijk archiveren op een snelle en nette manier. Nu heb ik alleen het probleem dat ik niet weet hoe ik dit het beste kan aanpakken. Op het moment heb ik geen voorbeeld online ( ben nog druk bezig met de website ), maar het enige wat in de pdf template (andere layout dan de website) staat zijn:
Titel
Subtitel
Tekst
Afbeeldingen

Is Adobe Air hier het meest geschikt voor? Of is processing beter voor dit soort taken?
De url plakken en op Enter drukken lijkt mij een stuk beter
Op deze manier kan ik al mijn blog-items gemakkelijk archiveren op een snelle en nette manier. Nu heb ik alleen het probleem dat ik niet weet hoe ik dit het beste kan aanpakken. Op het moment heb ik geen voorbeeld online ( ben nog druk bezig met de website ), maar het enige wat in de pdf template (andere layout dan de website) staat zijn:
Titel
Subtitel
Tekst
Afbeeldingen

Is Adobe Air hier het meest geschikt voor? Of is processing beter voor dit soort taken?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 108939 op 14-11-2010 11:10 . Reden: afbeelding toegevoegd voor de duidelijkheid ]