Toon posts:

ATI 6850 lag

Pagina: 1
Acties:

• xrvx
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 09-08-2011
Heb net een nieuwe ATI 6850 kaart erin.
Als ik een game opstart begint die na een tijdje te laggen
Niet de hele tijd maar een korte 5sec. CPU is niet vollop bezig en RAM ook niet
Nieuwste drivers geinstalleerd, helpt ook niet.
Iemand een oplossing?

• Brutes
  • Laatst online: 13-09 19:12
Heb je de oude drivers verwijderd?

[Voor 14% gewijzigd door Brutes op 12-11-2010 23:01]

• xrvx
Nee, maar voordat ik de nieuwe installeerde heb ik die van CD geinstalleerd
Toen werkte het al niet goed

• TheMOD
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18-09 18:56
Verwijder je oude drivers, dan met DriverSweeper eroverheen (veilige modus) en nieuwe drivers installeren. Check verder ook je achtergrond processen en schijfgebruik.

En misschien onnodig: check je grafische instellingen, de 6850 is geen high-end kaart...

• xrvx
Geprobeerd, ook niet geholpen

• TheMOD
Lagt hij maar 5 seconden lang, of gaat het de hele tijd door?

• xrvx
Ja 5sec ongeveer

• Masterkale1
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18-07 21:44
Lijkt toch op een ram probleem. is je harddisk aan het laden op het moment van lag?

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: SVS SB13ultra, subdude HD - Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC X7500

• xrvx
Heb geen idee, volgens mij niet

• TheMOD
Heb je de driver al opnieuw geinstalleerd? (Zie mijn post hierboven) Verder lijkt het mij ook dat hij dan wat aan het laden is oid. Kijk eens naar hoeveel achtergrond processen je draait (Taakbeheer) en sluit er eens wat af. Verder zou je ook nog kunnen proberen Windows opnieuw te installeren.

• xrvx
Heb de drivers al opnieuw geinstalleerd. processen zal ik nog naar kijken.
Ik hoopte dat er iets aan te doen was zonder windows eropnieuw op.

• TheMOD
Is ook meestal een laatste redmiddel, maar het is vanaf hier heel moeilijk te bepalen wat er mis is met jouw Windows installatie. :P Windows opnieuw erop is dan meestal het snelst. Je kunt verder zelf ook nog wat experimenteren, en afwegen of het die 5 sec wel waard is. Maar ik heb 1-2-3 geen concrete oplossing.

• xrvx
Ik zie een verband tussen de lag en de processor, hij draait normaal en tijdens die lag schiet de heel even omhoog. Daarna gaat die meteen weer omlaag
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee