Jouw teksten lezen is inderdaad moeilijk. Je geeft niet eens aan wat voor ervaringen? Je zoekt wel degelijk iets, anders maak je niet twee keer achter elkaar een slecht topic op GoT aan.
Windows server oplossingen wie kent ze niet
Jij niet.
Maar zijn er ook gratis (deftige)alternatieven?
Waarvoor? Voor Windows server? Genoeg! Gaan we die hier voor je op zitten sommen? Nee!
Bv voor een simpele file-server kan je toch samba gebruiken?
Niet bepaald maar komt in de buurt. Zullen we beginnen met het OS? Je was toch op zoek naar alternatieven voor Windows Server? Of gaan we nu over naar File en Print services?
E-box lijkt me ook een geduchte concurrent, iemand ervaring mee?
Concurrent waarvoor? Microsoft SBS, zoals je topictitel doet vermoeden? In de verste verte niet. En dat zeg ik hardop zonder ook maar één moment gezocht te hebben naar wat E-box is.
Graag hoor ik jullie reacties
Onze reacties hoor je niet graag. Je leest ze ook niet graag. Je krijgt genoeg reacties maar zit iedereen alleen maar af te zeiken alsof je het zelf allemaal eigenlijk veel beter kan.
Wederom gaat je topic richting afgrond. Doe je zelf een lol en hou je nu niet bezig met dingen waar je zo overduidelijk helemaal geen kaas van gegeten hebt.
Edit:
Wat snap jij niet aan mijn twee posts waar ik je van een alternatief verschaf zonder door te vragen?
Hou nu eens op met posten op GoT en ga het komende half uur besteden aan de website van ClearOS doornemen. Kom vervolgens terug en geef aan wat je als plus- en nadelen beschouwd daarvan. Vervolgens kan je doorvragen m.b.v. je nieuw verkregen informatie.
[
Voor 16% gewijzigd door
Dysmael op 12-11-2010 22:04
]