Toon posts:

.rar reparatie

Pagina: 1
Acties:

• VulcanRaven
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 25-09 04:04
Beste Tweakers,

Ik heb hier enkele .rar bestanden met een film erin. Helaas zijn enkele hiervan beschadigd en er ontbreken enkele bestanden. Ik heb wel par2 bestanden erbij, maar dit zijn er helaas niet genoeg om het te repareren.

Nu is mijn vraag. Is er enige mogelijkheid of stukje software om de film die ingepakt is eruit te krijgen? Dus alleen de gedeeltes die wel aanwezig zijn. Ik snap dat ik dan een halve film krijg maar dat maakt niks uit, ik wil graag redden wat er te redden valt.

Ik heb gezocht op google en de search maar ik vind nergens een oplossing. Alleen tips om het vinkje bij broken files aan te vinken, dit werkt helaas niet.

• KompjoeFriek
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-07 15:29

KompjoeFriek

Statsidioot

Er van uitgaande dat de .rar bestanden verkregen zijn via download zou je de corrupte delen opnieuw kunnen downloaden, net zo lang tot het te repaireren is via de par2 bestanden.

Mocht dat niet gaan om wat voor reden dan ook, dan kun je het nog proberen via de "repair" button in winrar.

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• VulcanRaven
KompjoeFriek schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:17:
Er van uitgaande dat de .rar bestanden verkregen zijn via download zou je de corrupte delen opnieuw kunnen downloaden, net zo lang tot het te repaireren is via de par2 bestanden.

Mocht dat niet gaan om wat voor reden dan ook, dan kun je het nog proberen via de "repair" button in winrar.
Ik kan het helaas niet meer downloaden. De repair functie helpt me niet echt verder, hij doet even wat om daarna de melding te geven dat het bestand gevonden is.

• Dysmael
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
In WinRAR de optie 'Keep broken files' aanvinken?

• VulcanRaven
Werkt helaas niet :(

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Hoezo 'werkt niet'? Als je met die optie aan al geen bestanden uitgepakt krijgt, is er helaas geen redden aan.

My Filters: /https\:\/\/tweakers.net\/i\/.*\/1280x400\/.*\/i\/[0-9]{10}/$image,domain=tweakers.net

• Jimster
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 23:41

Jimster

A State of Trance

Wat voor type bestand zou eruit moeten komen? Met keep broken files zou je toch wel een file eruit moeten kunnen krijgen.

• tbenschop2
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10-02 08:53
Je kunt 7Zip eens proberen, die doet niet snel moeilijk.

edit:

wat ook kan: De kapotte rar bestanden vervangen door goede, en die geef je dan de naam van de kapotte.
Dus: stel .r12 is kapot. Die verwijder je, je kopieert .r11 (die wel goed is) en hernoemt de kopie naar .r12.

Dan pakt ie in ieder geval de hele zooi uit.

[Voor 70% gewijzigd door tbenschop2 op 16-11-2010 09:47]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee