Hallo,
Ik heb een vraagje,
Thuis op mijn kamer heb ik een iMac 27'' 2009 staan, beneden heb ik, gekoppeld aan IIyama scherm, een PS3.
Nu wil ik eigenlijk de ps3 boven hebben. Voor zover ik weet is het niet mogelijk om die aan mijn mac te koppelen omdat de display port alleen voor signaal uit is.
Nu overweeg ik een tv of monitor te kopen zodat ik deze naast mijn iMac kan zetten om zo lekker te kunnen gamen op mijn kamer.
Maar mijn vraag is dan natuurlijk: wat is handig om te kopen. Als eerste: een tv of een computerbeeldscherm?
Waar ik uiteindelijk naar op zoek ben:
Beeld van rond de 24''
HDMI
Mogelijkheid om speakers met 3,5 mm aan te sluiten (mogelijk ook optical)
Display die niet vreselijk is i.c.m mijn iMac.
prijs rond de 200-250 euro
tv mogelijkheid zo prettig zijn, niet noodzakelijk
Misschien weten jullie een mooie oplossing hiervoor.
alvast bedankt en met vriendelijke groeten
Ralph van Roekel
Ik heb een vraagje,
Thuis op mijn kamer heb ik een iMac 27'' 2009 staan, beneden heb ik, gekoppeld aan IIyama scherm, een PS3.
Nu wil ik eigenlijk de ps3 boven hebben. Voor zover ik weet is het niet mogelijk om die aan mijn mac te koppelen omdat de display port alleen voor signaal uit is.
Nu overweeg ik een tv of monitor te kopen zodat ik deze naast mijn iMac kan zetten om zo lekker te kunnen gamen op mijn kamer.
Maar mijn vraag is dan natuurlijk: wat is handig om te kopen. Als eerste: een tv of een computerbeeldscherm?
Waar ik uiteindelijk naar op zoek ben:
Beeld van rond de 24''
HDMI
Mogelijkheid om speakers met 3,5 mm aan te sluiten (mogelijk ook optical)
Display die niet vreselijk is i.c.m mijn iMac.
prijs rond de 200-250 euro
tv mogelijkheid zo prettig zijn, niet noodzakelijk
Misschien weten jullie een mooie oplossing hiervoor.
alvast bedankt en met vriendelijke groeten
Ralph van Roekel