Toon posts:

Voeding overleden - Uur later leeft hij weer.

Pagina: 1
Acties:

• lorddusk
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 10-09 17:17
Nou mijn verhaal,

Mijn broertje komt bij me, en meldt dat zijn computer niet aangaat, ik als goede broer wil dan natuurlijk even kijken, en ik kom al snel tot de conclusie dat de voeding niet meer werkt. Heb het ook getest op mijn eigen PC en ook zijn PC verder getest met mijn voeding.

Broertje verdrietig want hij heeft geen geld voor een nieuwe voeding en we hebben voorlopig geen tijd om naar de winkel te gaan om hem RMA te sturen.
Overleg met mijn vader, en toch na het eten maar even gekeken of ik nog niet iets kon doen.
En nu komt het, na mijn conclusie dat hij dood was, start hij warempel gewoon op, welliswaar helemaal kaal, PC uit, en alles weer 1 voor 1 aangesloten, en nu is hij weer vrolijk aan het gamen.

Wat kan in vredesnaam de oorzaak zijn van dit nogal rare voorval?

• VulcanRaven
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 25-09 04:04
Misschien is er iets wat in je broertjes pc voor kortsluiting gezorgd heeft en dat de voeding zich hier automatisch op geblokkeerd heeft? Ik weet dat ik vroeger een voeding had die ook dit soort verschijnselen had en dat bleek later een defect mobo te zijn dat kortsluiting maakte.

• BlackWhizz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 23-09 21:19
Oververhitting?

• lorddusk
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 10-09 17:17
VulcanRaven schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:49:
Misschien is er iets wat in je broertjes pc voor kortsluiting gezorgd heeft en dat de voeding zich hier automatisch op geblokkeerd heeft? Ik weet dat ik vroeger een voeding had die ook dit soort verschijnselen had en dat bleek later een defect mobo te zijn dat kortsluiting maakte.
Dat zou inderdaad best kunnen, dat hij zich gewoon voor een bepaalde tijd gewoon uitschakelt ( precies die tijd dat ik aan het testen was ), maar ik heb ook alles van hem in mijn PC gehad, maar het zou inderdaad ook het moederbord kunnen zijn

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee