Toon posts:

Audio driver packard bell easynote e3256le

Pagina: 1
Acties:

• gebruikershaes
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 19:59
Hallo,

Onlangs heb ik op de packard bell easynote e3256le van mn pa windows xp opnieuw geïnstalleerd.
Alles ging goed totdat ik geluid wilde hebben. De drivers zijn namelijk echt NERGENS te vinden.
Packard bell heeft het model van hun website gehaald en de cd's die er bij zaten heb ik niet meer.

Verder kan ik ook nergens vinden wat voor geluidskaart er überhaupt in zit. Als ik zoek dan kom ik maar op één half bruikbare pagina uit waarop staat: soundblaster compatible... http://www.topproduct.nl/...thxp-2500-p820003805.html

Vraag 1: Is er iemand met dezelfde laptop die me iig kan vertellen welke geluidskaart hier in zit?

Vraag 2: Ik heb nog een HDD met een niet werkende windows install die ik ui de laptop heb getrokken. De windows bestanden staan daar gewoon nog op. Is er een mogelijkheid om hier de drivers uit te plukken?

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23:33
gebruikershaes schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:21:
Hallo,

Onlangs heb ik op de packard bell easynote e3256le van mn pa windows xp opnieuw geïnstalleerd.
Alles ging goed totdat ik geluid wilde hebben. De drivers zijn namelijk echt NERGENS te vinden.
Packard bell heeft het model van hun website gehaald en de cd's die er bij zaten heb ik niet meer.

Verder kan ik ook nergens vinden wat voor geluidskaart er überhaupt in zit. Als ik zoek dan kom ik maar op één half bruikbare pagina uit waarop staat: soundblaster compatible... http://www.topproduct.nl/...thxp-2500-p820003805.html

Vraag 1: Is er iemand met dezelfde laptop die me iig kan vertellen welke geluidskaart hier in zit?

Vraag 2: Ik heb nog een HDD met een niet werkende windows install die ik ui de laptop heb getrokken. De windows bestanden staan daar gewoon nog op. Is er een mogelijkheid om hier de drivers uit te plukken?
Ah :)

Iemand die ik kan helpen, als je opnieuw naar de website gaat en verandert van land dus niet NL maar GB (great brittian ) daar staan ze wel tussen.

Er is helaas bij PB wat niet helemaal goed met hun website ze weten er van alleen na blijkbaar 4 maanden hebben ze der nog niks aan gedaan.
Of Visit ftp://ftp.download.packardbell.com/NOTEBOOK/

• gebruikershaes
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 19:59
HELD!! Echt ik heb overal zitten zoeken. Wist dat er een ftp was maar ik zat op ftp.packardbell.com. Tnx!

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23:33
gebruikershaes schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 17:04:
HELD!! Echt ik heb overal zitten zoeken. Wist dat er een ftp was maar ik zat op ftp.packardbell.com. Tnx!
Geen dank :)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee