Toon posts:

Kantoorspullen uit buitenland

Pagina: 1
Acties:

• GerritGekke
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 05-09 13:11
Beste Tweaker,

Voor school moet vaak dingen kopen die in verhouding veel te duur zijn. Een voorbeeld is een simpele A3 map, hiervoor betaal je rond de 15 euro. In vergelijking met een A4 map die je soms voor nog geen euro koopt vind ik dit gewoon asociaal duur en denk ik dat die dingen wel ergens anders goedkoper moeten zijn.

Eerst instantie dacht ik aan China, land dat alles heeft voor vaak goedkope prijzen. Maar dat is vaak met elektronica zo. Nu is mij vraag weten jullie tweakers een webshop (maakt niet uit welk land) dat goedkope kantoorartikelen/schoolspullen verkoopt?

Gr. GG

 Karma

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 14-09 21:36
heeft dealextreme dat niet?

• GerritGekke
Nee heb ik ook al op gekeken, die heeft altijd van alles maar dat net niet.

 Karma

• ChaosZ0ne
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 18:26
Het probleem is vaak de verzendkosten, die dingen kosten bijna niets om te maken, maar omdat de HongKong Post afrekent per gewicht én afmetingen, zal het ongetwijfeld een dure aangelegenheid worden...

• GerritGekke
Het hoeft niet perse uit het oosten te komen, als er bij onze oosterburen (is ook oosten xD) een webshop is die het voordelig kan leveren. Het is niet dat je dan 1 van iets gaat bestellen, dan maak je meteen een hele order (voor de klas).

 Karma

• Reptile209
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:44

Reptile209

- gers -

Ik weet niet wat de verzendkosten doen, maar dit scheelt je al de helft: http://www.prixos.nl/righ...261&search_term=ordner+a3. Inkopen met je klasgenoten?
Het lastige is gewoon dat dit geen courante maat is die echt op grote schaal kan worden gemaakt en verkocht bij de HEMA, zoals zijn A4-broertje. Dus daar betaal je voor...

If you're not part of the solution, you're part of the precipitate.

• VantageR
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Als je uit het buitenland gaat bestellen krijg je wel vaak te maken met te hoge verzendkosten. Heb je al bij de grotere online kantoorwinkels gekeken?

Voorbeeld
Als je het dan met je hele klas besteld heb je nog kwantumkorting ook.

• GerritGekke
Heb al diverse grote Nederlandse groothandels bezocht. Maar daar vind je ze ook niet goedkoper, en de kwantumkorting gaat vaak maar over een enkele euro ofzo.

Die link van Prixos is en hele mooie, zal er even nader naar kijken.

@vantager, ik bedoelde een map met ringen ;)

[Voor 14% gewijzigd door GerritGekke op 12-11-2010 16:38]

 Karma

• Bep De Bouwer
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15-09 10:54
Bij Action zijn kantoorspullen ook een stuk goedkoper dan bij de HEMA ed

• GerritGekke
snugger schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:39:
Bij Action zijn kantoorspullen ook een stuk goedkoper dan bij de HEMA ed
Maar daar vind je niks wat niet "standaard" is!

 Karma

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee