Adaptec 3200S RAID controller

Pagina: 1
Acties:

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Jammer dat er geen rooie hoed op de server draait |:(

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Dat is wel geprobeerd om die driver om te bouwen maar zonder suc6! Als het goed is is dat ook al eens beschreven

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• Wirf
Op Wednesday 14 March 2001 14:25 schreef imdos het volgende:
Dat is wel geprobeerd om die driver om te bouwen maar zonder suc6! Als het goed is is dat ook al eens beschreven
waar staat dat ergens beschreven?

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Als commentaar of in de info text bij een upgrade naar server document.

Ik zal kijken of ik het terug kan vinden

[Update]
Hier staat het. Op de 4e alinea

Onder Linux kan MySQL wel onzinloos van beide processors gebruik maken, alleen werkt de door ons gebruikte Adaptec 3200S RAID controller - ondanks de vermelding van (Red Hat) Linux support op de Adaptec site - niet onder Linux. Hierdoor was het niet mogelijk om Linux op de database server te gebruiken.

[/Update]

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• Wirf
Op Thursday 15 March 2001 15:31 schreef imdos het volgende:
Onder Linux kan MySQL wel onzinloos van beide processors gebruik maken, alleen werkt de door ons gebruikte Adaptec 3200S RAID controller - ondanks de vermelding van (Red Hat) Linux support op de Adaptec site - niet onder Linux. Hierdoor was het niet mogelijk om Linux op de database server te gebruiken.
Volgens mij zeggen ze hier alleen dat ze geen drivers kunnen vinden, ze hebben alleen een vermelding van support gevonden, maar niet de drivers zelf

• Wirf
Op Wednesday 14 March 2001 13:19 schreef fkooman het volgende:
Jammer dat er geen rooie hoed op de server draait |:(
linux is linux, het maakt meestal weinig uit welke distributie eromheen zit, het is misschien wat moeilijker, maar het kan meestal wel

Verwijderd

Ja, maar als de kernel versie niet klopt |:( moet je een oude kernel gaan draaien ofzo...dat zou ik ook niet doen...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Rick is met dat Red Hat ding bezig geweest maar het werkte niet. Dat spul werd volgens mij ook op de driver CD meegeleverd.

• Wirf
Ah, ok, ik vond het al zo vreemd dat jullie die drivers niet konden vinden :)

maar die hebben jullie wel gevonden, alleen heeft adaptec brakke drivers gebakken...

weet ik dat ook weer voor als ik een raid kaart nodig heb :)

• mavink
  • Laatst online: 27-05 09:16
Ik heb een paar maanden terug ook eens zoiets bij de hand gehad met een Dell server. Die heeft een of andere on-board RAIDcontroller, met ook alleen een kernel module voor een aantal (hele oude) redhat-kernels. Daar kan je dus weinig mee :(

Gelukkig heb ik toen op de redhat-site de patches kunnen terugvinden die ze gebruikt hebben om die kernel te bouwen, dus het ding draait nu lekker debian. Maar ik ben er wel een halve dag mee bezig geweest :(
Pagina: 1