Toon posts:

[feat] Pricewatch: notebooks filteren zonder optische drive

Pagina: 1
Acties:

• 147126
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 24-03-2018
Bij de notebooks kun je nu filteren op notebooks met allerlei soorten 'Optische Drive Type' (DVD, Blu-ray, etc.), maar wat ik juist zoek is een notebook -zonder- optische drive (nutteloos gewicht). Zou er dus de optie kunnen komen om op notebooks zonder optische drive te filteren?

• moto-moi
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

dat is een content issue, dus dit topic geef ik ff een tik naar Pricewatch :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:09

MsG

Forumzwerver

Sluit een beetje aan op: [feat]Pricewatch: Toevoeging "Alles behalve X"

De mogelijkheid om met een extra klik, juist alles waar X in zit uit te sluiten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Megaflix
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 04-08 20:23
Zoiets?

Het is met de grafische filters niet mogelijk om te filteren op iets niet hebben, maar het klassieke filter is daarvoor uitstekend geschikt. In elke categorie zie je rechts de filters en boven het "zoekvakje" staat Klassiek. Als je daar op klikt, dan kun je ook filteren op dingen die je niet wilt zien.

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:09

MsG

Forumzwerver

Waarom kan het eigenlijk niet bij de grafische versie? Het zijn toch net zo goed gewoon <label> elementen met checkboxes? Of gaat het wat dieper?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Met het grafische filter hebben we geprobeerd de boel gebruiksvriendelijker te maken en als je die vergelijkt met het klassieke filter denk ik dat we daar redelijk in zijn geslaagd.

Allerlei van dat soort opties toevoegen zal echter de overzichtelijkheid en dergelijke aantasten en dus maakt dat het bepaald niet gebruiksvriendelijker, wel meer geschikt voor de power-user. We hebben enerzijds dus nog geen gebruiksvriendelijke variant ervoor weten te verzinnen en anderzijds, door de aanwezigheid van het klassieke filter, nog niet voldoende prioriteit gegeven om uitgebreid de boel opnieuw te ontwerpen.

Hetzelfde geldt voor 'and' vs 'or'. Ook daar wordt zo nu en dan om gevraagd.

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

• 147126
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 24-03-2018
Megaflix schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:14:
Zoiets?

Het is met de grafische filters niet mogelijk om te filteren op iets niet hebben, maar het klassieke filter is daarvoor uitstekend geschikt. In elke categorie zie je rechts de filters en boven het "zoekvakje" staat Klassiek. Als je daar op klikt, dan kun je ook filteren op dingen die je niet wilt zien.
Ahh perfect :) Ik wist niet dat dat bestond. Maar misschien kunnen jullie er toch over nadenken om gewoon bij optische drives een vakje 'geen optische drive' te implementeren, aangezien wel veel mensen dat als 'eis' zullen hebben verwacht ik :)

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 24-09 16:05
Een iets algemener vervolgvraagje:
Hoe moet ik die 'klassieke filters' precies zien, wat voor rol hebben die?

Ik had zelf de indruk dat, toen die grafische filters er kwamen, de klassieke nog even als optie bleven voor het geval die grafische niet zouden voldoen. Back-up scenario dus. En dat die klassieke op termijn wel zouden verdwijnen.

Uit de antwoorden die hier gegeven zijn krijg ik de indruk dat ik dat verkeerd zie, en je het filter (klassiek, grafisch) moet kiezen wat het beste uitkomt?

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

vanaalten schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:09:
Ik had zelf de indruk dat, toen die grafische filters er kwamen, de klassieke nog even als optie bleven voor het geval die grafische niet zouden voldoen. Back-up scenario dus. En dat die klassieke op termijn wel zouden verdwijnen.
We wisten dat de grafische filters minder krachtig waren bij lancering. Dus hebben we de klassieke ook behouden.
Uit de antwoorden die hier gegeven zijn krijg ik de indruk dat ik dat verkeerd zie, en je het filter (klassiek, grafisch) moet kiezen wat het beste uitkomt?
Het is wel de bedoeling dat, ooit, de boel in een mooie weergave zit. Maar dat is nog wel een uitdaging, dus tot die tijd houden we het klassieke, krachtigere filter er ook nog maar even bij :)

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee