Bij de notebooks kun je nu filteren op notebooks met allerlei soorten 'Optische Drive Type' (DVD, Blu-ray, etc.), maar wat ik juist zoek is een notebook -zonder- optische drive (nutteloos gewicht). Zou er dus de optie kunnen komen om op notebooks zonder optische drive te filteren?
dat is een content issue, dus dit topic geef ik ff een tik naar Pricewatch
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Sluit een beetje aan op: [feat]Pricewatch: Toevoeging "Alles behalve X"
De mogelijkheid om met een extra klik, juist alles waar X in zit uit te sluiten.
De mogelijkheid om met een extra klik, juist alles waar X in zit uit te sluiten.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Zoiets?
Het is met de grafische filters niet mogelijk om te filteren op iets niet hebben, maar het klassieke filter is daarvoor uitstekend geschikt. In elke categorie zie je rechts de filters en boven het "zoekvakje" staat Klassiek. Als je daar op klikt, dan kun je ook filteren op dingen die je niet wilt zien.
Het is met de grafische filters niet mogelijk om te filteren op iets niet hebben, maar het klassieke filter is daarvoor uitstekend geschikt. In elke categorie zie je rechts de filters en boven het "zoekvakje" staat Klassiek. Als je daar op klikt, dan kun je ook filteren op dingen die je niet wilt zien.
Waarom kan het eigenlijk niet bij de grafische versie? Het zijn toch net zo goed gewoon <label> elementen met checkboxes? Of gaat het wat dieper?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Met het grafische filter hebben we geprobeerd de boel gebruiksvriendelijker te maken en als je die vergelijkt met het klassieke filter denk ik dat we daar redelijk in zijn geslaagd.
Allerlei van dat soort opties toevoegen zal echter de overzichtelijkheid en dergelijke aantasten en dus maakt dat het bepaald niet gebruiksvriendelijker, wel meer geschikt voor de power-user. We hebben enerzijds dus nog geen gebruiksvriendelijke variant ervoor weten te verzinnen en anderzijds, door de aanwezigheid van het klassieke filter, nog niet voldoende prioriteit gegeven om uitgebreid de boel opnieuw te ontwerpen.
Hetzelfde geldt voor 'and' vs 'or'. Ook daar wordt zo nu en dan om gevraagd.
Allerlei van dat soort opties toevoegen zal echter de overzichtelijkheid en dergelijke aantasten en dus maakt dat het bepaald niet gebruiksvriendelijker, wel meer geschikt voor de power-user. We hebben enerzijds dus nog geen gebruiksvriendelijke variant ervoor weten te verzinnen en anderzijds, door de aanwezigheid van het klassieke filter, nog niet voldoende prioriteit gegeven om uitgebreid de boel opnieuw te ontwerpen.
Hetzelfde geldt voor 'and' vs 'or'. Ook daar wordt zo nu en dan om gevraagd.
Ahh perfectMegaflix schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:14:
Zoiets?
Een iets algemener vervolgvraagje:
Hoe moet ik die 'klassieke filters' precies zien, wat voor rol hebben die?
Ik had zelf de indruk dat, toen die grafische filters er kwamen, de klassieke nog even als optie bleven voor het geval die grafische niet zouden voldoen. Back-up scenario dus. En dat die klassieke op termijn wel zouden verdwijnen.
Uit de antwoorden die hier gegeven zijn krijg ik de indruk dat ik dat verkeerd zie, en je het filter (klassiek, grafisch) moet kiezen wat het beste uitkomt?
Hoe moet ik die 'klassieke filters' precies zien, wat voor rol hebben die?
Ik had zelf de indruk dat, toen die grafische filters er kwamen, de klassieke nog even als optie bleven voor het geval die grafische niet zouden voldoen. Back-up scenario dus. En dat die klassieke op termijn wel zouden verdwijnen.
Uit de antwoorden die hier gegeven zijn krijg ik de indruk dat ik dat verkeerd zie, en je het filter (klassiek, grafisch) moet kiezen wat het beste uitkomt?
We wisten dat de grafische filters minder krachtig waren bij lancering. Dus hebben we de klassieke ook behouden.vanaalten schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:09:
Het is wel de bedoeling dat, ooit, de boel in een mooie weergave zit. Maar dat is nog wel een uitdaging, dus tot die tijd houden we het klassieke, krachtigere filter er ook nog maar even bijUit de antwoorden die hier gegeven zijn krijg ik de indruk dat ik dat verkeerd zie, en je het filter (klassiek, grafisch) moet kiezen wat het beste uitkomt?
Pagina: 1