• buteo77
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12-11-2010
Beste Tweakers,

Ik heb een pc met een MSI moederboard (K9N SLI MS-7250 Ver: 2.1). De processor die daarbij zit kan de nieuwste spellen (Call of Duty Black Ops en MOH) niet meer aan.
Mijn vraag is of mijn moederboard geschikt is voor een processor upgrade die deze spellen wel aan kan. Welke processor adviseren jullie mij dan? (Het is de bedoeling dat de pc dan weer een tijdje mee kan.)

Bij voorbaat dank.

• Jimster
  • Registratie: januari 2000
  • Nu online

Jimster

A State of Trance

Heb je op de website van MSI gekeken welke processors je moederbord ondersteund?

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je zelf al gezocht naar wat mogelijk is.
De CPUsupportlist staat gewoon op de MSI site http://eu.msi.com/index.p...&prod_no=254&maincat_no=1

Zoek benchmarks van de CPUs uit en kijk wat voor jou interessant is.

30" monitor te koop

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En daarnaast, weet je zeker dat het een CPU probleem is en geen GPU probleem?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• buteo77
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12-11-2010
Het is een CPU probleem. Dat geeft System Requirements Lab aan. Bovendien is de GPU al geupgrade. Ik zal kijken op de pagina's bij MSI. Ik hoop dat ik eruit kom. Ben niet zo'n held op dit gebied.

Alvast bedankt!

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zou weinig vertrouwen hechten aan SRL.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Zer0
  • Registratie: september 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Tsurany schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:56:
Zou weinig vertrouwen hechten aan SRL.
Zou weinig vertrouwen hechten aan niet beargumenteerde stellingen :P

SLR vergelijk de specs van je systeem met de minimum specs van het spel, net zo betrouwbaar als zelf op de doos kijken en verdraaid makkelijk, vooral voor mensen die niet de exacte specs van hun pc kennen.
Maar goed, als je argumenten hebt waarom het niet betrouwbaar zou zijn hoor ik het graag.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:27
Kijk maar is in het problemen topic over de games, schijnt een mega bug in het spel te zitten die 100%CPU load vraagt waardoor simpelere X2 's en Dual core's raar gaan doen.

Terwijl eigenlijk je het spel al hoort te kunnen spelen.
kortom laat de hele wereld maar een nieuwe pc kopen voor 1 game >.<

[Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 12-11-2010 15:11]

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Nu online

Ed_L

Crew Council
Te weinig info in de TS + geen eigen inzet = slotje
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee