Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik wil graag een Imac kopen,maar hoe kan ik weten of het gestolen is ?

Degene (via marktplaats) heeft de bon niet meer ( 1 jaar oud),de doos was zo beschadigd bij het verhuizen dat hij het heeft weggegooid..

Hij woont best wel ver weg 120 km,maar hij heeft me de serial nr gegeven,hoe kan ik controleren of het een gestolen Imac is voordat ik er naar toe ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316994

politie bellen met de vraag zou ik zeggen.
Is de prijs een normale prijs of is het te goed om waar te zijn?
spreek wel af op een goede plaats bijv in een tankstation of in een macD.
Als je het niet vertrouwt niet doen.jij hebt geld bij je das een ding wat zeker is en der lopen genoeg gekken rond wil je niet bang maken maar denk goed na.Ga bijv met een xtra persoon heen.
ik zou zeggen we horen wel hoe en wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
En ga het geld pas halen als je het gezien hebt, nooit op zak erheen gaan en kijken met 800 euro in je zak.
Want voor het zelfde geld jatten ze het van je af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Je zou ook bij een Apple Service Center of iets dergelijks langs kunnen gaan met het serienummer. Als zo'n iMac als gestolen is opgegeven staat dat misschien ook wel in hun systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zou beginnen met hier eens invullen en kijken wat daar staat, geen idee of hier ook een stolen melding kan komen, dus geen melding zegt niet veel ;)

https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supergert
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
lf2 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:34:
Degene (via marktplaats) heeft de bon niet meer ( 1 jaar oud),de doos was zo beschadigd bij het verhuizen dat hij het heeft weggegooid..
Je zou nog kunnen vragen bij welke winkel/webshop hij het heeft gekocht en op welke datum, wellicht kun je op die manier nog een kopie van de bon/factuur bij de betreffende winkel krijgen.

ZX81 > C64 > Amiga > BeBox > PowerMac > pc-klonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-07-2022

T-Rhidon

Move IT ;)

Ik hoop het niet dat juist een winkelier zomaar gegevens van een andere weg geeft.

Ps natuurlijk snap ik het probleem, maar even om het idee zomaar gegevens van de verkoper weg geven.

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supergert
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Nou ja, je hebt de gegevens van de verkoper toch zelf ook al? Zou je ook al kunnen vermelden bij contact met de winkel (met instemming van de verkoper uiteraard). Of de verkoper regelt zelf die kopie voordat'ie de iMac verkoopt?

ZX81 > C64 > Amiga > BeBox > PowerMac > pc-klonen...

Pagina: 1