Alles is goed aan de HTC Desire & de HD versie. Goed, dus niet perfect natuurlijk, al ziet de telefoon er in de videobeelden gevaarlijk goed uit. Maar ik koop hem nog steeds niet. Want wat een enorm slecht opnamegeluid heeft dit ding. Leuk, HD opnemen met beide telefoons. Leuk hoor, maar dat geluid!! Alsof de microfoon is afgedekt met duct-tape.
Ik denk dat ik voor de Desire ga...alleen als het mogelijk is om er een klein simpel mini-mic op te zetten zodat het geluid gewoon wat beter wordt. Ik bedoel mijn goedkope LG Renoir had gewoon een veeeel en veel beter opname geluid. En zelfs die was niet perfect. Kun je nagaan hoe slecht die van de HTC is (alle telefoons van hen trouwens).
Dus, is een externe mic mogelijk?
Groet
meanrat
Ik denk dat ik voor de Desire ga...alleen als het mogelijk is om er een klein simpel mini-mic op te zetten zodat het geluid gewoon wat beter wordt. Ik bedoel mijn goedkope LG Renoir had gewoon een veeeel en veel beter opname geluid. En zelfs die was niet perfect. Kun je nagaan hoe slecht die van de HTC is (alle telefoons van hen trouwens).
Dus, is een externe mic mogelijk?
Groet
meanrat